【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

荷蘭影展被迫取消 何超儀教男主角講粗口

發佈時間: 2021/12/17

何超儀監製兼主演的史詩式荷里活電影《Edge of The World》早前在歐美上映,電影近日獲荷蘭New Vision International Film Festival提名「最佳電影」。正當超儀興奮萬分,準備公布喜訊之際,卻突然被告之因疫情在歐洲肆虐,影展被迫取消,令超儀的心情猶如坐過山車。

何超儀事後接受好友杜如風訪問,超儀無奈表示︰「呢期絕對係又『紅』又『黑』,因為拍咗啲西片,啲西片紅,入咗幾個影展;但我黑仔,因為啲影展一個一個咁取消。我同啲獎項總係有緣無份,上次憑《維多利亞壹號》奪得西班牙錫切斯國際奇幻電影節『最佳女主角』,但因為工作無親身領獎;今次一提名就被取消,連落場比賽都無機會。希望下年疫情消失,影展會復辦。」

提到《Edge of The World》同時被下月舉行的孟加拉電影節,評選為其中一部觀摩影片,超儀苦笑謂︰「(電影節)暫時仲未取消,仲有希望,我真係想去孟加拉。」

雖然影展取消,但超儀不忘感謝創作團隊,更特別提到男主角Jonathan Rhys Meyers在首天拍攝,便希望與超儀以廣東話唸對白;後來雙方變得熟絡,Jonathan問超儀如何用廣東話跟華人工作人員打招呼,超儀即大整蠱,教他說粗口,自此Jonathan都以粗口跟劇組打招呼,工作氣氛輕鬆搞笑。

撰文︰倪小珊

美術︰梁政敏