【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

湯怡拒做全職媽媽 吳卓羲恨結婚生仔:想有美滿家庭

發佈時間: 2022/01/03

吳卓羲(Ron)和湯怡合作的新片《致命24小時》將於本周四上映,Ron在片中一改正氣形象,飾演對太太湯怡不忠、甚至為求自保不惜狠下毒手的假面人,難怪連他都大罵自己角色是渣男一名。不過,在現實生活中,Ron卻憧憬美滿的婚姻和家庭生活,更不排除將來未婚產子,「我知道湊小朋友會有好多嘢煩,但係都開心嘅!」

吳卓羲在電影中被何珮瑜(Jeana)色誘而背妻偷食,更連累太太湯怡被Jeana老公潘燦良(燦哥)虐待。湯怡表示︰「我個角色係盲人,被燦哥虐待呢場戲係主景,拍咗五、六日,情緒起伏好大,拍攝時無論喺精神定體力上,都係大挑戰。」湯怡表示拍攝前完全不知對方會怎樣「虐待」她,「我同燦哥無夾過動作,只略略講過點走位,一roll機先知道佢點對付我,然後我點還擊,例如我喺梳化被佢拉落地下嗰下,都係即時做出嚟嘅。」湯怡自爆拍完虐打戲,回家落粧時竟被自己嚇親,「啲瘀傷係真嘅,唔係化粧,仲要爆晒微絲血管,同埋我被燦哥狂摑30、40巴,咩角度都有,係真摑落去。(燦哥唔憐香惜玉?)佢其實打唔落手,但無辦法,我哋溝通過不如真打啦;我哋試一次之後,導演覺得唔夠再加,再做得盡啲。」

湯怡無遇過渣男

至於在片中艷福無邊的Ron,直言現實中未遇過像Jeana般這麼主動和猖狂的女人,「唔係話靚仔就會遇到主動嘅人,反而啲女仔唔敢主動,依家咩年代呀?」身旁的湯怡反駁:「就係每個年代咁有啲咁猖狂嘅女人,除咗我之外。」Ron經常返內地拍劇,問他可有遇過「飛來蜢」?他連聲表示沒有,「我哋工作完都唔會有啲咩特別嘢可做,收工就返酒店房,又有助手一堆人,更加唔會跟你入房。」不過他直言曾遇女生主動表白,「細個嘅時候真係有,入咗行就無。我有無主動?我都想,但無時間。」而湯怡則慶幸現實中沒遇過渣男,「因為我會篩選,感覺唔對路就走人,連偈都無得傾,一來唔想煩,二來之後都唔會唔開心。」

Ron願做未婚爸爸

Ron和湯怡在戲中本來婚姻生活甜蜜,但卻被Ron親手破壞。而現年42歲的Ron,坦言憧憬溫馨的家庭生活,「我都想有個美滿家庭,有個好太太,可能有小朋友,諗嘅嘢每樣都美好,雖然湊小朋友好多嘢煩,但都會係開心嘅。呢刻我會唔會搵到個啱嘅對象就結婚生仔?唔知㗎,可能會㗎,可能生仔先呢!」去年榮升人妻和人母的湯怡,坦言現階段的開心時光,跟戲中角色反差甚大,「依家嘅生活非常開心,湊仔同工作都享受,但兩邊要取得平衡。我一早同老公(麥秋成)講咗,我一定要工作,因為我要畀自己空間唞一唞氣。」

吳卓羲

髮型︰Ian Wong @ ii salon

化粧︰Marsha Ma

湯怡

髮型及化粧︰木子維納Vena

服裝︰Alice+Olivia

場地︰Emperor Cinemas

撰文︰倪小珊

美術︰梁政敏

攝影︰林良明