【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

拖吳千語太緊張手心冒汗 江𤒹生:已經唔記得拍拖感

發佈時間: 2022/01/05

人氣男團MIRROR成員江𤒹生(AK)首度參演賀歲愛情片《忽然心動》,在戲中與吳千語飾演情侶。雖然二人沒有激烈親熱戲,最親密的舉動僅限於拖手,但AK坦言已單身數年,所以拖住千語BB玉手時,竟然大呼怕醜兼手心冒汗。

江𤒹生、湯洛雯(靚湯)、蘇皓兒及馬志威等,日前宣傳將於下月1日賀歲情人節檔期上映的《忽然心動》。電影以四個愛情故事組成,初登大銀幕的AK雖然有拍劇經驗,但拍談情戲時竟然考起他。他笑說:「因為我出道三年,身邊接觸得最多嘅係男仔(MIRROR隊友),所以已經唔記得同女仔拍拖嘅感覺。其實我同千語BB喺戲入面只係拍簡單拖手戲,但拍完之後隻手濕哂。」他坦言面對千語時有點怕醜緊張,「放飯嗰陣,我會自己坐埋一邊扮睇劇本同食飯,搵啲嘢做下,反而千語BB會主動同我傾偈,等我冷靜啲無咁緊張。」他表示拍感情戲很難掌握,所以喜歡睇愛情片多過拍愛情片。

提到隊友盧瀚霆(Anson Lo)率先登上大銀幕,其主演的電影《假冒女團》票房不俗,問AK可會感到壓力?他笑說:「我反而無阿Lo咁大壓力,因為佢喺《假冒女團》戲份重,花咗好多心機、心血,所以佢比我緊張都好正常。」會否叫Anson Lo及其他MIRROR兄弟買飛入場支持?AK即講笑說要請神徒(Anson Lo粉絲)幫拖。另外,AK表示最想嘗試拍動作戲,「我係舞蹈員出身,所以記動作招式應該好快,會容易啲駕馭。」

湯洛雯拍愛情動作戲

同場的靚湯亦是影壇初哥,在戲中飾演收兵女王的她,雖然兵仔無數,但仍想找到真命天子。靚湯自誇說:「我現實中咁專一,所以拍攝時要好努力咁投入!起初我以為係單純愛情戲,點知原來係愛情動作戲,有場戲我要將對手『撻生魚』咁,同埋最親熱都只係拖手。(男友馬國明唔准?)係導演無加落去,我覺得咁樣拍,喜劇感會重啲。」至於飾演千金小姐的蘇皓兒,相比AK和靚湯,她和對手栢天男在戲中有攬攬場面,已經算「大膽」。蘇皓兒說︰「戲中我好怕醜,唔敢同男仔接觸,於是請咗栢天男做我part time男友,幫我打開心扉。」

採訪:Pauline

美術:梁政敏