【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

主動邀炎明熹合照 任達華︰佢好有爆炸力

發佈時間: 2022/01/05

任達華(華哥)前晚出席港台活動時,看到新生代偶像炎明熹(Gigi)和姚焯菲(Chantel),表現相當熱情,還主動跟她們合照,毫無架子。華哥更點名讚賞Gigi,認為她極具爆炸力、獨特及有活力,令Gigi既驚且喜。

任達華、溫碧霞(Irene)、方力申、炎明熹和姚焯菲等前晚出席港台電視31舉行的「2022節目巡禮」,華哥自認十分欣賞Gigi和Chantel,更主動表示希望與她們合照;當華哥見到Gigi的時候,更熱情地拖着她的手,提出希望將來有機會合作。華哥大讚Gigi︰「佢內心有一種爆炸力,行出嚟好有氣勢,亦都好獨特,同埋後生有活力。」身旁的Irene亦十分留意新一代偶像,並自言很喜歡姜濤,「我覺得佢唱歌好好聽,好sweet,有機會嘅話我都想同佢合作。」

澄清女兒無拍拖

另外,華哥的17歲女兒任晴佳最近被拍到與一名少年登上同一座駕,華哥解釋愛女並非拍拖︰「其實個男仔係佢同學,嗰日佢哋一齊去買生日禮物,阿女啲同學我都識,呢啲都只不過係正常社交。個女本身好有分寸,所以我都唔係好擔心…個女好識諗,知道要先讀好書。」而Irene直言對小朋友不可以太嚴,否則他們會更反叛︰「畀小朋友多啲自由好啲,但當然都要教。我唔擔心我個仔,佢好聰明而且好外向,有好多朋友。」

至於獲華哥盛讚有前途的Gigi,透露讀小學時曾翻看對方主演的《我和殭屍有個約會II》,她亦讚華哥至今依然有型風趣,期待與他合作。Chantel則稱希望飾演與自身性格反差很大的角色,像Gigi在《青春本我》的角色般鬧人及發脾氣。

採訪︰Pauline

美術︰梁政敏