【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

無否認緋聞 菊梓喬激讚吳卓羲人品好

發佈時間: 2022/01/06

菊梓喬(Hana)與吳卓羲(Ron)的緋聞傳得鬧哄哄,Ron更帶家人睇除夕騷捧Hana場。不過二人似乎已「夾定口供」,雙雙不回答是否情侶關係,但沒有否認戀情。Hana昨日出席《慈善星輝仁濟夜》記招時,雖然不回應感情狀況,但大讚Ron人品好。

菊梓喬早前演出除夕跨年騷,獲吳卓羲帶家人到場欣賞,Ron受訪時亦無否認戀情。Hana昨日出席活動記招時,提到Ron捧場時說︰「多謝支持。(Ron係男朋友?)唔講呢啲喇。」問到二人是否發展中?她只說︰「依家專心工作。其實嗰晚(除夕)有好多朋友都帶屋企人嚟睇騷,我見到咁多觀眾都好開心。」可覺得Ron正在追求她?Hana笑說︰「感覺嘅嘢個個唔同。(公司要求低調處理戀情?)公司無講。」至於下月情人節,她透露將為一個婚禮表演,「其實我無論有無拍拖,自己都無慶祝過情人節。」

問Hana對Ron有何感覺,她忍不住大讚︰「佢係一個好好嘅人,好敬業嘅前輩,演戲又好睇。」提到Ron是圈中出名的孝順仔,Hana說︰「孝順、心地好嘅人,有邊個唔鍾意?我都鍾意心地好嘅人。」而Ron前晚與湯怡出席《致命24小時》首映禮時,問到會否邀請Hana睇首映,他即說︰「自動自覺啦,係支持梗係買飛啦!不過我都無諗過叫人嚟睇戲。(之後會再陪佢睇?)唔好講呢啲。」他又自爆拍劇時試過連續七日沒睡,「當時真係得番個軀殼,完全諗唔到嘢。」

胡鴻鈞為報恩拍《衰神》

另外,胡鴻鈞昨日與Hana一同出席《慈善星輝仁濟夜》記招,胡鴻鈞笑談小時候對籌款節目的回憶︰「細個嗰陣,好想喺籌款節目上見到自己個名,所以捐咗500蚊,但結果都見唔到自己個名。」提到他主演的《愛上我的衰神》明日大結局,他說︰「十集好快過,我好開心套劇口碑幾好,劇集監製方駿釗亦係《降魔的》監製,佢係我其中一個恩人,所以唔使睇劇本都會應承佢拍。」

撰文︰Iris、Pauline

美術︰梁政敏

攝影︰林良明(部分)