【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

恩師高晨維出嫁 炎明熹送上神秘禮物

發佈時間: 2022/01/10

炎明熹(Gigi)去年成為《聲夢傳奇》三料冠軍,所謂「嚴師出高徒」,Gigi的歌唱老師高晨維(Cleo)功不可沒,Gigi亦十分感激Cleo對她的栽培。前日,Cleo在社交網宣布結婚,與同是歌唱老師的Nic Lau拉埋天窗,身為徒弟的GiGi獲邀見證老師的重要時刻,但GiGi要趕返電視城出席晚上舉行的《仁濟》活動,所以逗留一會便匆匆離開,認真頻撲。

GiGi前晚接受《晴報》訪問時表示︰「我下午抽咗啲時間去,好多謝公司同經理人畀時間我去慶祝老師嘅婚禮,因為老師對我嚟講真係好重要,好多謝佢邀請我。(送賀禮畀佢?)暫時未有,但我有準備少少禮物畀佢,但係乜嘢我就唔講喇。」新娘子Cleo前日亦上載多段婚禮影片,最搞笑的是她穿上旗袍,親自駕駛開篷車去註冊,新郎Nic則坐副駕駛座拍片,不少網民留言讚Cleo十分有型。