【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

與肥仔各自出新歌 193@ERROR自肥搵林明禎做MV女主角

發佈時間: 2022/01/12

郭嘉駿及梁業昨日一同宣傳新歌,他們笑言原定去年底出歌,沒有刻意遷就生日,誰知如今出歌又撞正《全民造星IV》女團成軍,193笑說︰「女團跳住舞嚟賀我哋生日!」繼《睡到三點》後,193再次為新歌《再次Puppy Love》填詞,他笑言想衝擊唱作人獎項,又表示已課金邀得林明禎任MV女主角,「MV返咗我母校拍攝,我有同校長傾,佢唔鼓吹談戀愛,本來我諗住同林明禎頭貼頭,校長都話唔得,就算喺校外做呢個動作都話唔畀,所以最後只係掂下手仔。不過講開我又有啲嬲,因為導演拍林明禎拍咗成個鐘,對住我就淨係拍15分鐘!」

至於肥仔將推出新歌《Dear MAMA》,希望憑歌寄意多謝母親。他笑指新歌是叨MIRROR光:「因為姜濤有首《Dear My Friend,》,加上Anson Lo(盧瀚霆)又喺韓國MAMA頒獎禮攞獎,如果有人喺網上搜尋呢啲字眼,就有機會留意我首歌。」肥仔冀將新歌送給父母之外,還想送給花姐,感謝花姐一直以來的支持。此外,肥仔找來好戲之人鮑起靜(鮑姐)任新歌MV女主角,他笑言是透過製片接觸鮑姐,起初擔心對方不認識他,但見面時鮑姐竟知道他叫肥仔,193聞言笑說︰「係咪見你係肥仔,所以先叫你『肥仔』咋?」

服裝:CLOT x Levi's(193)、CLOT(肥仔)

場地:ohm industries

化粧:Cori Wong @ AnnieG. Chan Makeup Centre

髮型:Denny Ku @ CHIC Private i Salon