【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

克服愛貓離世傷痛 袁文傑豁出去再做貓奴

發佈時間: 2022/01/14

袁文傑愛貓「囝仔」於2019年離世,當時令文傑心情大受打擊。去年他調整好心態,與太太張潔蓮商量後,決意接受好友贈送的異國短毛貓「Saka仔」,重拾人貓情。文傑接受《晴報》訪問時稱︰「佢(Saka仔)愈大,就同我哋愈多互動,每日見到佢都會好開心。」撰文︰Steven美術︰梁政敏

袁文傑接受本報訪問時,披露曾拒絕收養Saka仔,他表示︰「當時囝仔唔係離開咗太耐,所以我拒絕咗;但後來朋友再畀Saka仔啲相我睇,覺得好得意。」他表示可能覺得Saka仔合眼緣,自己又收拾好心情,與太太決定收養當時約三個月大的Saka仔。

再養寵物後,文傑直言家庭生活截然不同︰「佢愈大就同我哋愈多互動,每日見到佢都會好開心。佢係一隻叫唔停嘅貓,好識表達自己,試過喺屋企不停咁叫,一定要我哋睬佢先收聲,唔會『喵』兩下就算。」

讚Saka仔生性倍感安慰

文傑讚Saka仔的性格如同小狗,十分有靈性,「問佢食唔食嘢,又會『喵』兩聲答人,我哋覺得佢講緊『好吖、好吖』。佢又會成日纏住人,仲識得開躺門,睇下我哋搞緊咩。」文傑特別分享與Saka仔的窩心事︰「試過手機彈出囝仔嘅舊相,我忍唔住叫囝仔個名,Saka仔聽到聲,就過嚟我身邊叫咗幾聲,好似代哥哥安慰我咁,嗰刻真係百般滋味在心頭。」事實上,文傑不時到無家毛孩組織「大樹下善待動物庇護站」做義工,又會提供金錢資助,極具愛心。