【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

Frankie Stanley Lokman 笑談MIRROR「下弦」奮鬥之道

發佈時間: 2022/01/14

人氣男團MIRROR成員楊樂文(Lokman)、陳瑞輝(Frankie)和邱士縉(Stanley)最近參演ViuTV新劇《IT狗》,鏡仔12子發展各異,網民以動漫《鬼滅之刃》中的反派「十二鬼月」比喻12子,認為Lokman、Frankie與Stanley屬於人氣較遜的「下弦」成員。三人未有因此而不快,反而好好調節心態,努力走演藝路。

在《IT狗》中,Lokman、Frankie和Stanley演繹不同類型的IT從業員,顛覆外界標籤的IT毒男形象。Lokman說︰「我同Frankie比較多對手戲,因為我哋同Stanley係屬於兩個門派。我覺得我哋會顛覆到『IT狗』畀人嘅印象,外間總係覺得IT狗一定將條褲抽到好高,件衫攝入褲頭攝得好緊,頭髮又好油笠笠。但我哋唔係嗰種,我哋會人性化一啲,諗嘢奇怪少少,所以成個團隊都三尖八角,缺點就係比較廢。」

Frankie處男拍劇卸包袱

Stanley在劇中飾演高學歷精英,他自言屬認真地搞笑的一群,「IT界原來好多吹水佬,講到自己好勁,但原來唔識做IT,唔係大家腦入面諗嗰種。」Frankie則指劇集沒有刻意搞笑,反而戲劇節奏會令大家看得歡樂,首次拍劇的他說︰「第一次拍劇好榮幸,今次以喜劇形式拍攝,各路英雄都好好玩,好難得。如果一入嚟要我好認真咁拍正劇,我反而會好拘謹。入到劇組,大家已經好歡欣,我就立即卸下包袱。而且導演好好,因為我個角色好特別,所以每句對白嘅節奏都同我傾過;到開波拍攝,當然有NG,但慢慢拿捏到角色性格,我覺得演戲令我成長,都係件好事。」他透露剪接師看過劇集,都大讚好睇好笑,希望觀眾感受到他們的努力。

劇中,一眾IT精英有高低之分,而現實中三人同為人氣爆燈的MIRROR成員,網民難免有所比較,更將12位鏡仔以大熱動漫《鬼滅之刃》的人物區分。《鬼滅之刃》中,反派「十二鬼月」由六位「上弦」成員及六位「下弦」成員組成,上弦成員無論在實力及戰鬥力都比下弦優秀;網民將曾推出單曲的姜濤、盧瀚霆、呂爵安、陳卓賢、柳應廷及江生列為上弦六子,Lokman、Frankie、Stanley、邱傲然、王智德及李駿傑則屬下弦成員。

Stanley自認未夠「偶像」

Lokman笑談下弦心聲:「有聽過呢樣嘢,我覺得幾得意,畀你諗到嗰下好嘢!我覺得有比較好正常,大家可能諗得比較簡單同表面,好似上弦有solo歌,下弦就無;但其實可能下弦拍劇多啲,上弦無劇拍,不過成件事係幾抵死嘅!」至於Frankie自言是選秀節目出身,早已習慣被批評,已學識好好調節自己。「我無話一定要出單曲,既然依家我喺ViuTV平台,有咁多方面可以揀,而且有戲做就做好戲先,唔止唱歌,有其他機會嘅話,嚟到就會試,最緊要裝備好自己。」

至於Stanley直認自我定位在戲劇,雖然期待有個人單曲,但不會心急,「最緊要清楚自己做緊乜,同埋知道想行咩路。老實講比起姜濤,我相對地唔係咁『偶像』,要慢慢浸出嚟。所以繼續努力行呢條路,肯繼續行就實會成功!」被認為是下弦中排名最高的Lokman,同樣最愛演戲,「唔同範疇都可以係學習,每次工作心態都係咁,慶幸做過主持,學識講嘢節奏同字正腔圓,到你出歌或者拍戲時總會有用。」面對《全民造星IV》的女團已經誕生,他們搞笑稱希望女團帶挈師兄MIRROR有更多的工作機會,做到百花齊放。

【一按睇片】

髮型︰Denny Ku@CHIC Private i Salon

化粧︰Rainbow Chung、Yumi Cheung@Annie G. Chan Makeup Centre

服裝︰Sandro, Ports V, Zegna, Giuseppe Zanotti, Off-White, Jimmy Choo, ARTO.

造型︰PIPA Creative

撰文:楊安莉

攝影:林君茹、黃敬博、何家賢

美術:顏玉玲