【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

愛吃重口味食物 盧瀚霆自認跳舞笑得最Charm

發佈時間: 2022/01/21

男團MIRROR成員盧瀚霆(Anson Lo)人氣爆燈,工作排山倒海,雖然休息時間少了,但他每次表演都用盡全力。Anson Lo自認跳舞時最具魅力,笑得最有自信;但他大爆自己喜歡吃重口味的深色食物,既要美白牙齒,又不想戒口,認真矛盾。

日前盧瀚霆為牙膏產品拍攝造型照及短片,分別以型格黑白、浪漫粉紅及純白王子look登場。身為MIRROR的跳舞擔當,Anson Lo表示︰「我覺得自己跳舞嗰陣係最charm,因為笑得最有自信!」喜歡笑的Anson Lo,認為笑容可以感染身邊人,所以非常注重口腔護理,他說︰「其實我除咗髮型同身形之外,都要牙靚,尤其加入MIRROR之後要成日上鏡,接觸唔同嘅人,如果牙齒唔夠白同乾淨,就會好尷尬。」他更大爆自己喜歡吃重口味的深色食物,但同時想美白牙齒,所以更要嚴選口腔護理產品。

邱士縉與Serrini唯美談情

另一邊廂,MIRROR另一成員邱士縉(Stanley)最近擔任Serrini新歌《樹》MV的男主角,兩人在MV中有如韓劇般談情,Stanley更親吻Serrini額頭,畫面唯美。Serrini日前與Stanley開live,Serrini指Stanley太靚仔,忍不住將Stanley的靚仔cap圖,傳給對方女友李炘頤(Alina)及隊友李駿傑、呂爵安欣賞。而Stanley前晚亦上載MV花絮,坦言Serrini之前瘋狂力讚他,令他相當「淆底」︰「好彩團隊們拍得咁靚,連我都未見過呢個咁嘅我!」

撰文︰Pauline

美術︰梁政敏