【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

周勵淇爆歲半囝囝表演慾強

發佈時間: 2022/01/26

周勵淇(Niki)和林家棟昨日出席港台多媒體節目《新時代奮鬥者》綫上記者會,節目提供廣播、歌藝、舞藝及演技訓練平台和演出機會,助年輕人實現演藝夢想。身為客席導師的Niki和家棟獲節目校長倪秉郎送上雞毛掃,Niki笑言︰「係咪叫我哋唔好揸住雞毛當令箭?」家棟表示會專注教導學員操守,若開工看手機更是不可原諒︰「睇劇本做功課好重要,就算第二朝開05,都要熟讀劇本。」

Niki前年誕下兒子後,近日正式復出,她大爆現年一歲半的兒子獲廣告商邀請拍廣告,但她已婉拒:「個仔18歲前,我都有監管權唔畀佢出鏡,希望佢喺開心環境下成長,做普通嘅小朋友。(如果佢18歲前想呢?)叫佢諗下好喇!」囝囝可有遺傳父母的演戲細胞?Niki笑說︰「頭先我喺屋企化粧整頭,佢見到咁多人,搬咗十八般武藝出嚟,表演唱歌跳舞,可能佢少見人,太興奮。」