【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

爆李佳芯缺席活動原因 「蟲草大王」陳恩德抽起所有TVB廣告

發佈時間: 2022/01/27

李佳芯(Ali)近日被傳與「蟲草大王」陳恩德(Mark)秘戀,更有指Ali與陳炳銓拍拖期間,已與Mark暗中發展,疑似一腳踏兩船;日前更有多張聲稱是二人拍拖的相片。不過Ali前日發聲明與Mark劃清界綫,她昨日亦臨時缺席Mark有份舉辦的活動。Mark受訪時直指是TVB開出無理條件,遂決定不用Ali到場,他又同時宣布抽起所有TVB的廣告。

陳恩德昨日出席NFT活動,而李佳芯原是嘉賓之一,但發通告時卻臨時「消失」。Mark解釋是因為無綫開出不合理要求,他在律師陪同下接受訪問說︰「免得講錯說話被TVB告…其實邀請Ali時,經理人回覆答應,但最後忽然有特別要求,『活動上唔可以同陳生合照,即使上台同大合照,一定要同陳生保持距離,要隔幾個人先可以影相,陳生同Ali唔可以同時接受訪問。』喺我公司立場,咁係好無禮貌,甚至帶點侮辱,即時問咗點解最後有呢個要求。」

有感被無綫侮辱

Mark續稱,接獲這無理要求後,他私下問Ali是否她的主意,但Ali起初並無回答,後來才有回覆,Mark說︰「私人內容唔講太多,總之佢意思係公司要求…呢個係TVB問題,已經出晒信,亦抽起晒所有TVB嘅廣告!我係每年以千萬計嘅客戶,但換得咁樣嘅待遇,佢哋簡直侮辱緊我!」Mark更勞氣稱︰「我諗樂易玲要畀個交代!」

問Mark是否正追求Ali?他避答指︰「私人問題唔答,喺我單方面嚟講,佢係我好朋友,就算今日(昨日)佢無嚟,我照可以送番個NFT畀佢,我無所謂。」不過,Ali前日斬釘截鐵指與Mark無發展空間,問他會否感到失望?他說︰「私人事喺呢分鐘唔答,我尊重佢講任何嘢,我唔需要講任何說話去爭抗。佢想點講都無所謂,我原則係唔好特別傷害佢,佢係一個好人。」

採訪︰Pauline

美術︰梁政敏

攝影︰林良明