【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

首辦個人音樂會 呂爵安獲柳應廷撑場合唱

發佈時間: 2022/01/28

呂爵安(Edan)去年以新人姿態,於各大樂壇頒獎禮橫掃新人及歌曲獎,其中音樂串流平台JOOX亦頒發「年度新人」予Edan,其出道作品《E先生連環不幸事件》更是「年度TOP聽推介本地歌曲」第一位,成續理想。Edan前晚舉行首個個人綫上音樂會,MIRROR隊友柳應廷(Jer)任嘉賓與Edan合唱,兩子不時互送高帽,時而揶揄對方,盡顯默契。

呂爵安前晚舉行首個個人音樂會「《JOOX TOP聽推介年度新人- Edan呂爵安》線上音樂會」,唱出《E先生連環不幸事件》及《小諧星》等,MIRROR隊友柳應廷則擔任嘉賓,兩子合唱《一表人才》及MIRROR團歌《12》。Edan與Jer老友鬼鬼,Edan笑言︰「今晚(前晚)呢個係吹水騷,唱歌環節已經完咗!觀眾鍾意聽我哋吹水多過唱歌。」Jer附和指,兩人可以考慮舉行talk show。

音樂會期間,Edan選唱台灣愛情電影《月老》主題曲《如果可以》,Jer問Edan是否想把自己打造成「情歌王子」?Edan即認叻謂︰「唔使打造,我已經係!」歷時約45分鐘的音樂會,吸引近五萬人收看,相當厲害。

Edan和Jer在音樂會結束後接受訪問,Edan坦言有點緊張,下次會努力做得更好;不過他直言很喜歡兩人版本的《12》,認為以一人一句疊唱形式的表演很有趣,惟Jer笑說︰「呢首歌本來12個人唱,依家要對住Edan唱咁sweet嘅歌詞,例如『I need you(我需要你)』…我覺得有啲嘔心!」

冀年中舉行MIRROR演唱會

MIRROR在去年取得好成績,單飛出道的Edan同樣表現亮眼,談到新一年的目標,Edan表示︰「好多謝每一位粉絲,無論係MIRROR粉絲定係個人粉絲,佢哋都係因為好愛我哋,先會成日聽我哋嘅歌,所以真係好幸運,2022年要對得住大家,做更多好嘅作品…而今年希望會出兩至三首歌,年中可以舉行MIRROR演唱會。」

撰文︰Pauline

美術︰梁政敏