葉潔馨
葉潔馨

感恩飯盒

發佈時間: 2022/02/11

感恩飯盒

今年年初七是開工好日,開年飯當然也定在那天吃,所以一早已訂了枱。為了保持衞生,準備了大量消毒用品到時用。豈料新年期間疫情突然變得嚴重,每日都有數百宗確診個案,只好臨時改變計劃。

開年飯不能不吃,但又要食得安心,點算?立即打電話給七福酒家文姐請她安排,當日中午就拿到一批飯盒。開年飯食飯盒?沒錯,但此「飯盒」非比尋常,釀蟹蓋、蝦球和燒鴨等菜式應有盡有。分開一盒盒,不用自己分菜更加衞生。於是,每個同事拿着飯盒回自己的座位吃。

大家也不只是低頭吃飯,而是一面傾偈一面食。

「釀蟹蓋好好食!全個都係新鮮蟹肉!」

「我覺得蝦球整得好,炒得好爽,睇到師傅工夫!」

「菜心睇落簡單,但煮得好味就一點都唔簡單!」

同事反應都十分好,食物完全無因為外賣影響質素。另外,大家也閒談新年間的生活。同事都盡量留家,減少出街。見到有屋邨要強檢,大家都好慶幸自己住的地方無事。新年天寒地凍仲要排隊檢查,真係唔好講笑。

食完,好飽!好正!如果可以,當然最好可以親身去七福食一大餐,不過疫情之下,有飯盒安心食住先,感恩!

(本欄逢周五刊登)

撰文: 葉潔馨 資深廣播人,現為公關公司總裁
欄名: 一匡絮語