【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

眾星抗疫日常 森美「柴房」做運動意外曬肚腩

發佈時間: 2022/03/08

第五波新冠肺炎疫情嚴峻,不少藝人在網上分享抗疫日常,呼籲網民留家抗疫。商台DJ森美現時在家工作,於家中開咪主持電台節目,他前晚分享在房間健身的片段,只見沒剃鬚的他落力做運動,期間不慎露出小肚腩;至於石詠莉因擔心自己「肥到認唔出」,同樣在家努力燃燒脂肪。

早前不少商台DJ確診新冠肺炎,森美為保障妻兒健康,現時在家中自困「柴房」開咪及生活,日前他曾上載留鬚頹廢look自拍照,透露在房中砌模型解悶。前晚森美在IG分享在「柴房」做HIIT健身的短片,見他穿上運動服,以披頭散髮及一臉鬚根的家居look示人。他留言說:「有人問我每日做咩運動(其實無人問),不如同大家分享下(其實分享唔到),好啦我拍低畀你睇啦(無咩好睇啦),就知辛苦啦(30分鐘咋喎),毅力係成功嘅關鍵(又談唔上),好去片(快啲like完就算)#柴房健身#真正健心#hiit」。

不過,曾在19年《森美旅行團》大曬六嚿腹肌的森美,做運動時的表情看來頗辛苦,而且肚腩不時現形,幸好其「老鼠仔(二頭肌)」仍然「健在」。有粉絲搞笑留言:「點解咁辛苦都趕唔走個肚腩仔嘅?」並提議森美「加監」七日;亦有網民指「士啤胎出晒嚟呀大哥」、「大哥唔使專登chok樣,最亮點係你個腩呀」。而石詠莉亦分享在家中運動爆汗的自拍照,留言說:「疫情無地方去,不如再展開家中運動,練番啲肌肉燃燒肥肉…實情係我再唔做運動,我怕你哋認唔到我,再咁增磅落去,我驚會被人話我無職業道德。」

楊洛婷兒子外出無戴罩

至於連日與仔女留家抗疫的楊洛婷,日前亦趁四周無人帶小朋友外出散步,她更「騎膊馬」揹住現年九個月大的細仔。由於BB沒有戴口罩,有網民留言提醒,楊洛婷回覆表示找不到適合兒子面形的口罩;不少人立即推薦適合嬰兒使用的口罩,楊洛婷亦留言感謝。另一邊廂,上月確診的林欣彤,前晚在IG表示現已康復,並詳細分享發病以來的症狀,「當中最辛苦係喉嚨潰瘍,我痛到每一秒都喺精神崩潰嘅邊緣,痛到完全瞓唔到,每吞一啖食物/水都要打自己大髀。」

撰文︰Iris

美術︰梁政敏