【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

《Rebound》展現兄弟默契 江𤒹生王智德 感激圈外好友默

發佈時間: 2022/04/04

人氣男團MIRROR成員江𤒹生(AK)與王智德(Alton)上月3日推出合唱歌《Rebound》,由歌詞、錄音到MV拍攝,盡顯深厚的兄弟情。出道至今3年多,兩子直言工作忙碌,難免會忽略圈外朋友,幸好老朋友都心照不宣,不但給予他們無限量支持,閒時一句問候已經足夠窩心溫暖,讓他們帶着這份鼓勵繼續努力,發光發熱。

香港近月受第五波疫情困擾,社會氣氛低落,AK與Alton推出的《Rebound》火花十足,熱鬧歡樂,正正能為港人打打氣。歌曲推出一個月,MV點擊率已逾260萬,他們相當感激粉絲們的支持,希望在疫情期間將正能量送給大家。兩子表示最期待是帶給粉絲面對面的舞台演出,AK說︰「我同Alton都有啲想法,可以點樣呈現呢首歌,希望疫情快啲過。」Alton直言十分期待觀眾的反應,「我哋已經排好舞,但我哋呢首歌元素好豐富,到底rap同跳舞要點平衡、dancers要點安排等等,都想試一次之後再落實決定。」

AK預告再孖隊友合作出歌

AK去年與隊長楊樂文(Lokman)推出《虎道門》,今次再與Alton合作,獲「鏡粉(MIRROR粉絲)」大讚有義氣,令幾位兄弟都有機會出歌,「我鍾意團體活動,一齊做嘢開心過自己一個做啦!一年有幾首歌,可以同兄弟玩下…我好欣賞Alton同Lokman嘅rap,今次仲試埋跳popping(機械舞)。合作歌嘅好處係有新火花去傾,今次《Rebound》見到我嘅新方向之餘,亦見到Alton嘅才能。」至於會否繼續與未出個人單曲的隊友合作?AK坦言已有計劃,但卻大賣關子,「同花姐傾緊,有達成協議,至於邊個就唔知呢!總知呢個合作我都好期待嘅!」Alton則笑謂︰「我睇遠啲,我想同Bruno Mars、Justin Bieber合作,不過睇下我得唔得閒先,哈哈!講正經就梗係想同Lokman同阿Dee(ERROR成員何啟華)合作啦,好鍾意呢個組合嘅火花,但一直未有機會合作。」

AK見證着Alton的進步,他透露錄歌時監製王雙駿要求改詞,Alton於五分鐘內就完成創作,監製也順利收貨,實在厲害。網友對Alton今次表現同樣讚口不絕,Alton開心道︰「首先多謝我自己,慶幸自己呢段時間有落苦功,寫詞方面有潛而默化進步,語言係好難進步得好快,但參與MIRROR團歌嘅rap詞真係增加咗經驗,亦有好多音樂人畀好多意見我,先至令我喺《Rebound》有信心去做,我嘅膽識完全嚟自佢哋嘅信任!多謝大家讚我咬字、唱功進步,我覺得係無止境嘅追求,希望下次有另一個高度畀大家睇到!」

Alton爆多月未覆短訊

《Rebound》MV找來不少圈中好友仗義幫忙,不過兩子坦言由MIRROR出道開始工作不斷,難免影響跟圈外朋友的情誼。Alton自爆受訪當日才剛回覆一位老友去年九月傳來的慶生短訊,令他大感不好意思,但感激對方諒解。「客觀事實,時間係少咗,因為工作時間長,多數凌晨先得閒,你無可能約朋友凌晨出嚟傾兩句。好彩無疏遠到,佢哋反而好supportive,以前唱K大家一齊發癲,依家反而喺K房唱MIRROR嘅歌,仲嚟睇我哋演唱會。我感覺係帶埋朋友一齊入呢個生活,佢哋好諒解我,亦戥我哋開心。」

AK認同跟圈外朋友聯絡比入行前少,但感激老友們的默默支持,才令他們可以走到現在的這一步,「無得見都會喺群組傾下偈,互相send相update近況,距離這麼近那麼遠。」AK同時感恩入行後能認識到不少前輩或同輩朋友,給予MIRROR很多意見,令他們12子慢慢融入樂壇,成為當中一分子,一起為香港樂壇努力。

一按睇片

撰文︰楊安莉

美術︰梁政敏