【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

加入無綫26載 敖嘉年訪問郭富城深受感動

發佈時間: 2022/04/06

敖嘉年日前接受無綫娛樂新聞台節目《星光路上》訪問,大談入行經過、在無綫26年的種種趣事及得着等。嘉年入行前曾任職電影美術指導及電台DJ,96年經恩師洪朝豐介紹下加入無綫;但原來早在他13、14歲時,嘉年曾因貪玩及抱住「睇明星」的心態做過臨時演員,他說︰「一晚有成百幾蚊(人工)㗎!」嘉年亦曾參加《歡樂今宵》舉辦的歌唱比賽,他憶述︰「真係驚到震,件西裝係問人借,完全唔啱身,個頭又扮郭富城。」

嘉年加入無綫後,第一個工作是擔任《城市追擊》外景主持,他透露曾遭一位自己視為偶像的前輩嚇窒︰「我問佢嘢,佢就問我『做乜問我啫?問我老婆啦!』當時我即刻打咗個突,同埋都幾難受。」後來他訪問郭富城,對方的舉動令他十分感動,「有樣嘢係郭富城教識我,我永遠都會記得。佢喺我哋未開咪之前問我『點稱呼你』,然後一開咪佢就話『嘉年,你好!』」