【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

疫情下5月舉家遊非洲 梁芷珮:無人想見到世界靜止

發佈時間: 2022/04/21

梁芷珮(Christy)製作的旅遊節目《芬蘭潮什麼》剛播畢,節目勾起不少港人的旅行癮。Christy坦言在疫情下出行,無論安排及心情都大有不同;提到下月將舉家出發拍攝《非洲潮什麼》,Christy滿心期待之餘,亦大方分享疫情旅行的經驗,希望大家按照自己的實際情況,再決定出發與否。

繼《芬蘭潮什麼》後,梁芷珮製作的新節目《克羅地亞潮什麼》有待播出,不過Christy已計劃五月全家去非洲大開眼界,再次寓工作於旅遊。連同早前往北京採訪冬奧,Christy下月將是第四度疫下出遊,她分享相關經驗:「疫情下出發去旅行,準備功夫一定會多咗。例如起程前要上網check清楚目的地可唔可以入境?使唔使隔離?需唔需要出發前檢測等等。過去兩年我都有外遊,其實我去嘅國家都已經開放番畀旅客,佢哋好歡迎遊客,而且疫情相對地穩定。」

預算回港後隔離酒店費用

近日不少旅行社均開始推出包團套餐,開設自家旅行社的Christy,表示暫未安排旅行團,「我間旅行社開咗業,但到依家都未成過團,始終依家疫情仲要隔離,我唔想團友返到香港要隔離咁辛苦,所以再等等先。(依家去旅行好貴?)其實唔係,因為旅遊業受疫情影響,各國都視為淡季,酒店同旅遊設備費用都比較平,反而要預算返港前嘅核酸檢測同香港隔離酒店嘅費用。我朋友喺芬蘭返嚟,檢測要200歐元(約1,700港元),我喺法國返嚟都要120歐元(約1,000港元)。」

見香港機場冷清感心悒

Christy在Omicron疫情爆發前,曾去冰島拍攝節目,由於當地管制非常嚴格,所以逗留期間十分安心,不怕染疫,但始終不少旅遊景點比以往冷清,令她感慨說︰「當時出發好唔開心,見到香港機場冷清到無晒人咁,香港機場唔應該係咁囉!當然去到唔同景點,影相時無乜旅客就梗係影得靚;但以往熱熱鬧鬧,影出嚟嘅相又有另一番風味嘛!始終無人想見到個世界好似靜止晒咁。」提到香港人的「旅行癮」已忍足多時,問她會否鼓勵大家出遊輕鬆一下?她說︰「唔會用鼓勵呢個字眼,好睇你個人情況,之前好多朋友因為要探親或者緊要事一定要飛,咁就盡量留多幾日玩下周邊地方,返香港隔離時感覺都值得啲!」

【一掃睇片】

撰文:楊安莉

美術:梁政敏