【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

唔敢同呂爵安鬥Fit 森美積極修身滿足太太

發佈時間: 2022/04/25

森美日前出席加密貨幣平台活動,他表示疫情稍為緩和,工作開始重回正軌︰「搵多咗就唔係,只不過多番啲嘢做;但都有啲患得患失,因為之前疫情日日都見到小朋友,晚晚一齊食飯再打機直落,多咗好多親子時間。」他表示疫情期間少了運動,被老婆投訴有「抗疫肥」,所以現時積極修身滿足太太︰「依家佢會話我好fit,但到目前為止都未肯掂我,可能仲未收貨,到佢肯篤我啲肌肉就OK喇。(以呂爵安身材做目標?)佢哋(MIRROR)個個咁fit,我唔敢同佢哋比,叫佢哋畀演唱會飛我仲好啦!」

另外,提到早前拍檔阮小儀於ViuTV節目《晚吹-有酒今晚吹》中大爆兩人曾經不和,森美大方回應︰「同小儀合作咗廿幾年,當年我哋捱咗十幾年,終於調去做黃金時段,但佢有一日突然話想調去做朝早節目,因為返夜晚搞到佢無得拍拖,由嗰刻開始我明白佢嘅意思,無迫佢太多。」