【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

7月底初登紅館暫開10場 MIRROR預告隨時加場

發佈時間: 2022/04/27

人氣男團MIRROR今年出道四周年,昨日正式宣布首度登上紅館,於七月底至八月初舉行十場《MIRROR.WE.ARE LIVE CONCERT 2022》演唱會。12子昨日以白馬王子造型現身記者會,眾人起哄要求瘦削的成員李駿傑(Jeremy)屆時做「肌肉擔當」,認真搞笑。

MIRROR昨日在西九文化區藝術公園舉行演唱會記者會,宣布將由7月25至31日及8月2至4日舉行十場演唱會,票價分別為$1,280、$880及$480。提到初登紅館,姜濤坦言「好大壓力」,陳卓賢(Ian)則認為紅館是個神聖的地方,而副隊長江𤒹生(AK)說:「紅館係一個發夢嘅地方,希望有好好嘅體驗。」眾人在記者會後受訪,隊長楊樂文(Lokman)說:「今次我哋開四面台,暫時未知入座率係幾多。(加場?)呢樣梗係唔拘啦!我哋今次做多啲團體嘅嘢。」AK笑說︰「我哋第一年出道開演唱會嘅時候,基本上得一隻自己歌《一秒間》,希望今次唱多啲我哋自己嘅作品。」

李駿傑曬蘋果肌

提到「六壯士」成員去年在九展個唱半裸曬肌,今次11子搞笑表示要推舉李駿傑做紅館「肌肉擔當」:「Jeremy會唱自己隻歌《半》,同埋會半裸,但唔知裸上半身定下半身。」Jeremy尷尬笑說︰「咁我露半塊面得唔得?一係露蘋果肌。」身形健碩的Ian去年無份騷肌,問他今年會否「還債」?他說︰「我就應該唔會,因為我已經安排自己唱嘅歌重新編曲,感覺唔太啱半裸。唔一定用裸露做賣點嘅,做好表演已經足夠。」

另外,有指「爵屎(Edan粉絲)」對於偶像在《CHILL CLUB》頒獎禮上只得新人銀獎、爭輸MC張天賦而大感不滿,Edan說:「其實大家誤會咗,電視個票數表其實唔係講緊我得咗幾多票,我有幾多票我自己都唔知,同埋公司唔會造馬!」至於張敬軒認為在男歌手獎輸給盧瀚霆(Anson Lo)是心服口服,Anson Lo謙虛說:「軒仔一直好照顧同欣賞我哋,其實有前輩肯提到MIRROR個名,我哋已經好開心,多謝佢。」

姜濤AK自爆畏高

12子昨日亦接受商台《叱咤樂壇》訪問,提到演唱會想有甚麼環節,姜濤和AK坦言有畏高,希望不用像去年九展演唱會般要坐飛船。不過王智德(Alton)笑言難得在紅館開騷,當然「有咁高得咁高」,AK聞言無奈笑說:「惟有加多兩條安全帶。」

採訪︰Pauline

美術︰梁政敏