【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

MIRROR官方歌迷會面世 鏡粉爭相課金做MIRO

發佈時間: 2022/05/11

人氣男團MIRROR成軍三年多,昨日成立官方歌迷會,並正式將鏡粉(MIRROR粉絲)命名為「MIRO」。只要付出440元年費入會,即有機會訂購七月舉行的MIRROR紅館演唱會門票,令鏡粉急不及待乖乖課金。

MIRROR公布七月底舉行十場演唱會後,全城立即搶飛,至今一票難求,有傳門票被炒至44萬元一張;更有人涉嫌在網上出售假門票而被警方拘捕,不少鏡粉擔心未能成功搶飛之餘,更可能受騙。昨日MIRROR官方歌迷會正式面世,鏡粉申請入會時,可揀選自己鍾情的鏡仔,向偶像表達心意;課金後亦可獲贈迎新禮盒,包括會員證、專屬會徽襟章、立體拼圖擺設、一套12張珍藏版明信片及紀念海報等。最重要的是,加入歌迷會後,即有機會訂購演唱會及粉絲見面會門票,令一眾鏡粉爭相課金,務求訂到個唱飛。

魯庭暉讚粉絲有血有肉

負責管理MIRROR業務發展的MakerVille CEO魯庭暉,昨日在IG揚言「戴定頭盔」,他寫道︰「背後嘅所有嘢,太多太多細節。太多太多嘢我哋左諗右諗,太多嘢要平衡。」他認為今次跟處理其他project大有分別,「因為係粉絲,佢哋係MIRROR嘅一部分,呢件事,有血有肉。」他承諾會盡力改善及進步,又大讚迎新禮盒精美。

此外,張繼聰與多位MIRROR及ERROR成員拍攝ViuTV劇集《季前賽》,前晚呂爵安(Edan)在IG上載他們在拍攝期間補眠的「黑圖」。昨日阿聰分享Edan補眠相「回禮」︰「幼雀(Edan),你睇阿叔幾錫住你吖?影到你瞓着都咁靚仔,以德報怨吖,咪叫成熟囉。」但阿聰乘機挑撥離間︰「Stanley(邱士縉),我係你就唔忍佢,你果啲核彈級;姜(姜濤),你做掌上壓嘅片我係唔會公開嘅。」

撰文︰Steven、Pauline

美術︰梁政敏