【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

與男友合資按摩Cafe 蘇麗珊事業行先唔心急結婚

發佈時間: 2022/05/18

蘇麗珊(Cecilia)與男友Kenny合資開設的按摩cafe昨日開張,大股東Cecilia透露投資了六位數字,希望一年內回本;而早前與華納唱片簽約的她,透露正積極練結他和唱歌,並笑言︰「我唔想出到嚟走晒音。」

蘇麗珊昨日偕男友及多名股東舉行切燒豬儀式,圈中好友如林德信(Alex)及顧定軒等現身支持。Cecilia直言與男友合作做生意不但沒有拗撬,反而感情大增,她甜笑謂︰「因為了解大家多咗,拍拖睇唔到男友工作嘅一面,覺得佢認真做嘢好charm,會欣賞佢多咗。」

成功創業後,兩人下一步會否結婚?Cecilia緊張道︰「我啱啱簽咗唱片公司,想專注喺事業先,希望一、兩個月內出新歌,首歌好輕快同活潑,都幾似我。依家努力練緊結他同唱歌,唔想出到嚟走晒音。」提到楊千嬅日前加盟其唱片公司,Cecilia坦言跟千嬅很有緣︰「我第一齣電影《哪一天我們會飛》就係同佢合作,不過依家想作個人發展先,想大家認識我多啲,唔太心急再同前輩合作。」

林德信恨參加《聲生不息》

另外,同場的Alex表示十分喜愛按摩,但若要投資做生意,則最希望開設瑜伽工作室,他表示︰「我媽咪喺三藩市都有間瑜伽studio,已經開咗20幾年,我細個就喺嗰度學瑜伽,如果佢返嚟香港,我會想同佢一齊開。」提到爸爸林子祥近日參加《聲生不息》回響甚大,Alex坦言每個星期都有追看,聽到爸爸與曾比特合唱《單車》十分感動,笑指自己像多了一個「細佬」。問Alex是否希望參加《聲》節目?他說︰「梗係想啦,有呢個機會我都想去玩下。(叫爸爸推薦你?)都好嘅,叫我上去做嘉賓。」

撰文︰倪小珊

美術︰梁政敏

攝影︰林良明