【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

MIRROR無緣爭香港金曲進步獎 陳卓賢:可能太睇得起我哋

發佈時間: 2022/05/25

港台及無綫將於7月24日舉行《香港金曲頒獎典禮2021/2022》,「最佳進步獎」候選名單亦率先出爐,但人氣爆燈的ViuTV男團MIRROR竟然未能入圍。鏡仔陳卓賢(Ian)昨日出席信用卡活動,對於無份爭獎表現豁達,又笑說:「可能(主辦單位)覺得我哋之前已經進步多咗,所以進步空間少咗!」

陳卓賢昨日西裝骨骨現身信用卡活動,提到正密鑼緊鼓準備7月25日開鑼的十場MIRROR紅館騷,Ian說:「我準備緊自己部分,已經揀好歌,不過今次唔會太祼露,會以音樂為主。」談及《香港金曲頒獎典禮》公布「年度最佳進步獎」入圍名單,但MIRROR、林家謙等當紅歌手無入圍;同時大會只設立樂隊獎,卻未有組合獎,意味MIRROR沒有機會角逐。Ian坦言未有留意:「係咪太睇得起我哋,覺得之前進步多咗,所以依家進步空間少咗。就算有無進步獎,我哋都不停迫自己進步,獎項唔會影響我哋用心做嘢。」

提到Ian剛推出新歌《Got U》,但似乎未獲公司重點宣傳,幸有「Hellosss(Ian粉絲)」落力應援。Ian特別感謝歌迷,更大方稱︰「有歌出已經好感恩,因為出歌要好多資源。(公司將資源落在姜濤、盧瀚霆及呂爵安身上?)唔會,我明嘅,每個粉絲都着緊自己偶像,MIRROR係一個團隊,公司有唔同分配,我唔覺得偏心。」

Alton讚甩拖Frankie成熟

對於隊友陳瑞輝(Frankie)與拍拖13年的女友分手,Ian說︰「拍拖係兩個人嘅事,我又唔識講嘢,唔使安慰,同埋佢哋覺得我耳仔好過嘴,我係一個『樹窿』。(驚MIRROR分手魔咒?)唔會,巧合啫。」他強調與女友盧慧敏感情穩定︰「我哋還好,自己唔擔心。(好甜蜜?)還可以。」另外,另一成員王智德(Alton)及何啟華昨日出席新劇拜神儀式,Alton讚Frankie在隊中最年長,夠成熟處理感情事。至於有傳鏡仔將為個唱到美國排練,Alton表示要問公司,相信今次不用騷肌。另外,姜濤昨日出發往美國,他在機艙內開直播,吸引逾1.5萬人收看。

採訪︰Steven

美術︰梁政敏

攝影︰林良明