【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

給未婚妻林希靈80分 陳安立:剩下20分未來一起探索

發佈時間: 2022/05/26

前《東張西望》主持林希靈與ViuTV小生陳安立(Brian)早前公布婚訊,將於今年12月結為夫婦。這對準新人接受「快問快答」考驗,期間二人默契十足,同時大爆笑料,希靈埋怨未婚夫經常霸住廁所,Brian則取笑女方勁心急;但他們十分欣賞對方的個性,正是共度餘生的最佳人選。

林希靈與陳安立接受訪問,期間不時深情對望,連空氣也瀰漫着幸福氣氛。提到彼此優點,希靈笑說:「佢(Brian)無咩脾氣,好正面、好開心。」Brian則欣賞希靈EQ高,如海綿般吸走負能量,相處簡單又開心。至於另一半的缺點,希靈搞笑道:「Brian去廁所去好耐,成日攞埋電話入去打機,連沖涼都可以打機同睇片。試過有次成40分鐘都未出嚟,佢話佢屙屎,但我發現佢坐喺廁板上打機。」Brian反駁指希靈同樣會邊沖涼邊煲劇,「希靈嘅缺點係好心急,講嘢、行路都好急,雖然我對腳比較長,但有時佢行路仲快過我。」

談到對彼此第一印象,希靈大讚Brian靚仔:「初時第一眼以為佢係運動員,跟住搵佢個IG望下,咁就識咗佢,真人真係幾靚仔。」Brian回憶首次約會是看棟篤笑表演,發現希靈開心又玩得,十分吸引。給對方多少分?希靈給Brian 90分,但Brian卻給未婚妻80分,相當「手緊」,他解釋:「因為我哋人生啱啱開始另一階段,發掘對方未知嘅一面,如果100分就唔使結婚啦,剩低20分我哋慢慢去探索。」冧得希靈甜笑讚未來老公講得好。

希靈獨愛高佬

站在身高六呎二的Brian身邊,希靈更顯嬌小,她笑言最愛「高佬」:「其實我前一個男友真係有193cm高!我同Brian一齊之後,佢成日要耷低頭望我,我又『岳』高頭望佢,我哋條頸都好攰,同埋錫嗰陣,有時佢要擘開對腳!」至於結婚衝動何來?Brian笑說:「拍拖無耐已認定希靈係結婚對象,到今年差唔多一齊五年,覺得呢個timing幾好,同埋我哋希望有小朋友。」

【一按睇片】

場地︰Harlan's(The ONE)

化粧︰Chloe Yu(林希靈)、Yuki(陳安立)

髮型︰Jackson Chui(林希靈)、Ryan(陳安立)

服裝︰agnés b.、SPORT b.

撰文︰梁榮達

攝影︰何家賢、林君茹

美術:梁政敏