【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

笑對網民嘲諷「阿嬋」 楊千嬅:年紀大係事實

發佈時間: 2022/06/08

近年主力在內地發展的楊千嬅,最近出戰音樂節目《聲生不息》,在港曝光率大增;加上籌備多時的紀錄片亦正式推出,令她的一舉一動皆成網民熱門話題。身經百戰的千嬅,面對網民嘲諷她變老,她不會視作負評,淡定說:「咁我真係會老嘛!」

現年48歲的楊千嬅,在紀錄片《I.II.III MY STORY》中分享由護士轉行做歌手,直到結婚生育的經歷,更邀得老公丁子高、好友陳奕迅、吳彥祖以及前經理人郭啟華等訪談。千嬅說:「(紀錄片)當中有好多感受同回憶,到依家我仍然慶幸我喺華星出世,畀我一個做藝人好紮實嘅基礎,除咗唱歌,仲有演戲、主持等等,令我有好多可能性。依家回頭睇當然覺得唔容易,不過唔止我,相信每個人一路走過嚟都唔容易。」

唔敢認「三代歌手」

千嬅最近在《聲生不息》中跟新世代歌手合作,她十分享受,「今次參與度好大,除咗幕前,仲參與幕後揀歌、編曲等,有得發揮幾好玩。一首歌唔同人聽,會聽出唔同故事,例如《勇》已經唱過好多次,但今次同Gigi(炎明熹)合唱,就用唔同心態、層次去表達首歌。」提到她跟36歲的周筆暢及20歲的單依純合唱,卻被主持王祖藍形容為「三代歌手」,她笑言不敢認「三代」:「我未夠『分數』,可能自己再大幾年就會慢慢接受。」

入行25年的千嬅見慣風浪,即使近年被網民封為「楊千嬋」、「樂壇人瑞」等,她淡定笑說︰「年紀大唔係一個負評,係一個事實,咁我真係會老嘛!我唔會唔開心,因為係正常人生過程。所有嘢都係人生經歷,最重要係我嘅目標好清晰,最緊要有健康身體,我要照顧父母、陪小朋友成長;中間有時間就唱歌、追求夢想,令自己快樂…追夢係生存嘅養分,有呢幾樣生存基礎,已經好幸福。」身為人母,對千嬅來說,家庭必然最重要。「我個仔都十歲,開始大個,有自己嘅獨立生活模式;我做媽咪嘅,就多咗少少時間做自己想做嘅事,例如出新歌或者參加綜藝節目…生活就係呢種節奏,無話再強求啲咩喇!」

前輩新人互相學習

近年香港樂壇湧現不少新世代歌手,身為前輩的千嬅認為樂壇絕對能百花齊放,「我做新人嗰時,都想人哋畀機會、接受我嘅音樂,以前好多前輩同場,最重要互相成就、互相學習。講到尾,出道好多年又好,新一代又好,舞台好公平,唔係因為我做幾多年,就要特別受尊重,亦唔會因為初出道就無機會上台。你享受、唱得好、表演好,就有人會欣賞。」

【一按睇片】

化粧︰Angus Lee

髮型︰SHI FANG KE / Frank Shi

撰文:楊安莉

攝影︰Lizhe

美術:梁政敏