【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

熊黛林買樓給孖女做嫁粧

發佈時間: 2022/06/21

熊黛林(Lynn)昨日出席麗新集團活動,力撑老闆林建岳,她表示︰「只要公司畀嘢我都會做,依家我都好想多啲出去做嘢、拍電影。其實我喺屋企真係好悶,以前仲可以周圍飛,但依家無得出街,覺得生活重複又重複。(兩個女有無投訴?)佢哋會唔開心,攬住我隻腳,又話好唔捨得,又叫我唔好走;但次次我走咗之後,佢哋又無乜嘢,同佢哋視像講幾句就行開。」Lynn透露老公郭可頌早前於大灣區置業,她亦有打算買樓給雙胞胎女兒當嫁粧,她說︰「諗住將來買樓畀佢哋做嫁粧,唔可以失禮㗎嘛,盡量都想畀最好嘅佢哋。」

另外,同場的林嘉欣直言到場前仍不知道活動詳情,但她透露今年是簽約林建岳旗下公司的第十年,笑言已拿了十年金牌。問她每年的酬金是否遞增?她笑笑口說︰「林博士(林建岳)心胸好廣闊,為人唔計較、好大方,大家合作得開心,好珍惜彼此嘅合作關係。」