【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

為熊黛林配音 李佳芯嗌到聲沙留陰影

發佈時間: 2022/06/23

李佳芯(Ali)、馮盈盈及汪明荃等前晚出席第二輯《好聲好戲》宣傳活動,久未露面的Ali,透露近日報讀了一個關於情緒的課程,希望將來學有所成,幫助別人。今次參與《好聲好戲》,Ali爆對配音有陰影︰「十幾年前龍天生搵我幫手,為熊黛林幾場戲配音,嗰場戲講佢搶婚,要聲嘶力竭咁嗌,但我不斷NG,愈NG就愈無聲,真係好氣餒。」早前Ali因身體抱恙辭演新劇《靈戲逼人》,她表示現在身體已準備好,等待公司安排何時再拍劇。

同場的馮盈盈是上一輯《好聲好戲》參賽者,第二輯則與阮兆祥擔任主持,她表示做主持感覺遠較參賽輕鬆。問她是否希望獲得「最佳節目主持」獎?盈盈直言︰「我無咁諗過呀,之前《#後生仔傾吓偈》攞過『最佳非戲劇節目』,但個人嚟講,無諗過向『最佳主持獎』進發,因為覺得自己仲爭好多,咁啱近排多機會練習同學習,仲可以要向祥師兄學習。(向佢拜師?)我都打算向祥師兄拜師,學習搞爛gag。」

採訪︰倪小珊

攝影︰林良明