【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

發夢多追求者? 李佳芯︰似噩夢多啲

發佈時間: 2022/06/24

李佳芯(Ali)、黃庭鋒及何天兒等昨日到中環出席myTV SUPER原創綜藝節目《夢中•情•人》記者會,席間Ali大談夢境,問她會否發夢被男仔追,Ali卻笑言這是噩夢,相當搞笑。

李佳芯是不少男士的夢中情人,提到新節目正正以此為題材,Ali表示這是一個有趣的噱頭,對於能成為眾人的夢中情人大感榮幸。談到發夢,問Ali可曾試過夢想成真?她笑言︰「我試過夢到自己喺中環嘅天空上面飛,喺上空周圍穿插,以前我細個都成日發飛上天嘅夢…試過夢到被喪屍追,又試過跌落樓。(有無發夢被好多男仔追?)我諗呢個似噩夢多啲!」

Ali表示最近的夢境多與日常生活有關,更透露最近發夢被鬼壓。她表示︰「周圍環境勁黑,只有個女人同張相發光,突然相入面個女人好邪咁望住我,然後我全身郁唔到,我都唔知係被鬼壓定係夢境。但我醒咗發現相中人係自己,其實係朋友幫我影咗張即影即有,隨手放喺床邊,原來自己都驚咗自己,哈哈!」

黃庭鋒首遇大停電

另外,日前天水圍及元朗大停電,居於天水圍的黃庭鋒大受影響,他憶述︰「當晚八點停電,嗰一刻以為跳大掣,屋企又收唔到網絡,喺露台望出去原來成個屋苑都停電,之後即刻『返咗娘家』。(有無損失?)主要係雪櫃入面啲嘢食。今次係人生第一次遇到大停電,提醒自己以後要買多啲乾糧做儲備。」庭鋒直言希望搬出市區,細屋換大屋,但他笑稱停電並不是主要因素,而是從天水圍返將軍澳電視城太遠。

採訪︰Pauline

攝影︰林良明

美術︰梁政敏