【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

8個女仔自信同居無難度 COLLAR:好彩我哋唔污糟

發佈時間: 2022/07/04

ViuTV選秀節目《全民造星IV》女團COLLAR,今年一月出道時聲勢凌厲,可惜隨即遇上第五波疫情,連其出道演唱會亦被迫押後;幸好八位成員未有因此沮喪,反而更珍惜每一次表演機會。早前八人在綜藝節目中齊齊去宿營,她們揚言即使同居,也不擔心「相見好,同住難」而鬧翻,友情絕對經得起考驗。

COLLAR團綜《我哋係COLLAR》早前播放完畢,節目中,沈貞巧(Gao)、李芯駖、王家晴(Candy)、蘇雅琳(Ivy)、邱彥筒(Marf)、許軼(Day)、蘇芷晴(So Ching)及陳泳伽(WINKA)的真情流露,令觀眾對這八位女生更添喜愛。她們表示收看節目時有無盡的感觸和感動,雖然有網民批評節目較《MIRROR GO》、《花姐ERROR遊》等沉悶,她們卻樂在其中,大感幸福。

直播進食減少緊張

節目中,COLLAR同住三日兩夜了解彼此,問八人是否真的能夠「同居」?So Ching首先想到要解決家務問題,笑言只要聘請外傭姐姐,八個女仔同住一定無問題。但Marf反而認為家務要八人一起分擔,只要預先訂立規矩、分工,例如輪更打掃、亂掉垃圾要罰錢等,同住問題不大。WINKA則說:「好彩我哋八個都唔污糟,只係凌亂…但亂中有序嘅!」So Ching搞笑說︰「一齊住有個好處,就係大家有咩需要都可以分享,好似化粧品、護膚品之類,萬一『姨媽』(生理期)到,隨手都借到『姨媽巾』,真係好方便!」

COLLAR原定今年三月底舉行的出道演唱會,因疫情暫定延至年尾舉行;她們早前便擔任張敬軒演唱會嘉賓,小試牛刀,雖然觀眾反應兩極,但她們虛心學習,力求進步。跟粉絲見面的機會不算多,於是她們不時乖乖在網上直播,與粉絲互動,拉近距離。Candy說:「我當開live係一種訓練,因為自己轉數唔快,對答時要組織一段時間;之前《全民造星IV》開live,我夠膽死五分鐘dead air唔識答,因為唔知答啲乜嘢。依家訓練到可以即時互動,轉數快咗少少咁啦!(大部分成員都玩『吃播』?)食嘢其實都係為咗掩飾…掩飾自己諗唔到答咩,哈哈!」至於最為食的Day亦完全同意Candy︰「我都係咁諗,做網上直播時唔係好慣要講嘢,我見其他藝人好自然,我仲係有少少尷尬,食嘢可以令自己輕鬆少少、causal少少,唔會咁緊張。」

撰文:楊安莉

攝影:何家賢

美術:梁政敏