【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

自嘲年過30母愛氾濫 何珮瑜心急脫單盼早日生B

發佈時間: 2022/07/06

現年33歲的何珮瑜(Jeana)在本月21日上映的新片《神探大戰》中,首度與影帝劉青雲合作,令她大開眼界。近年銳意進軍影壇的Jeana,在內地網大(網絡大電影)升呢做女主角,發展不俗;但事業有成的她大呻感情生活「dry爆」,流露一顆恨嫁的心,「等真命天子都等咗30幾年,加上好多朋友都做咗媽媽,我過咗30歲後更加想生B!」

何珮瑜在懸疑片《神探大戰》中飾演劉青雲女兒,她為了角色更犧牲一頭長髮,「開拍前我的起心肝剪髮,戲中造型、動作都比較男性化,廿幾年都未試過學男人咁樣行路。」首度與青雲合作,Jeana有極深體會,「我哋拍咗兩、三個月,非常佩服青雲,就算拍攝中途要等五、六個鐘,佢都係沉思;平時未埋位,佢好專心唔會玩電話,拍咗咁耐都唔知佢用邊款電話。」

(口靚)模歲月當人生經驗

與影帝青雲演對手戲,她表示大開眼界:「佢感染力好強,有場戲佢用德文鬧我,佢把聲、眼神都成功帶我入戲。」Jeana指青雲應付每個鏡頭,會預先準備十多種不同反應,再跟導演商討用哪個版本拍攝,令身為後輩的她大感慚愧。她又自言入戲太深,曾經崩潰大哭,「煞科後隔咗一排,有次揸車時無啦啦聽到一首歌,我就喊住做番片中一場戲,上晒腦咁。」提到她在另一部電影《風再起時》演梁朝偉妻子,今次則與青雲扮父女,Jeana先後與兩大影帝拍檔,她深感榮幸,「我同偉仔喺18年拍,之後就同青雲,佢哋當然各有魅力,好難去比較。」

Jeana近年大多拍攝警匪片或愛情戲,原來她最希望演《盲山》這類被拐帶的悲情故事。「呢類故仔通常故事性強,自己平時都係拍愛情片、警匪片,如果可以扮村姑,演被拐帶嘅慘情戲,就算零片酬都無問題。」入行近12年的Jeana,四年前簽約英皇電影強攻影圈,回帶早年的 (口靚)模歲月,她感觸良多:「確實係寶貴經驗,每個20幾歲小妹妹都係咁,當時一張白紙,以前曾經想快啲脫離( (口靚)模)呢個形象,後來年紀大咗就覺得無所謂,始終都係自己嘅歷史。」提到在內地網大(網絡大電影)《黃金72小時》升呢做女主角,更與「Laughing哥」謝天華合作,可覺得終於吐氣揚眉?她認為只是做好自己,「未有太大感覺,好多事情都要學識放下。」會否考慮再行性感路綫?她即自嘲︰「依家啲妹妹好靚,無人會搵我性感喇,我都30幾歲!」

為見親人移居內地

近年積極在內地發展的Jeana,表示將安排父母移居內地,爭取與身在河北的祖母更多相處時光,「經過呢兩年新冠疫情,更覺得世事無常,我希望留喺上海,邊度有工作就去邊度。」過往曾與張栢芝胞弟張柏文、《踏血尋梅》導演翁子光拍拖的Jeana,多段戀情都未能開花結果,現時已成「黃金盛女」,她坦言着緊人生大事:「我都等咗30幾年,希望快啲出現真命天子,可惜嗰個人仲未出現。」她指身邊姊妹紛紛「升呢」做人母,「以前29歲時都未急,但依家過咗30歲,我更希望生BB,可以話母愛氾濫!」長期身在內地的Jeana,笑言不介意遠距離戀愛,但篤信佛學的她亦看得開,「依家隨遇而安,因為疫情下好多嘢難控制,最希望平衡事業同家庭。」

化粧︰Milk Cheng

髮型︰Kim Ng

服裝︰BORA AKSU

場地提供︰尖沙咀iSQUARE英皇戲院

撰文︰Steven

攝影︰林良明

美術︰梁政敏