【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

緋聞女友陳瀅節食扮港姐 方力申喜與「阿寶」再合作

發佈時間: 2022/07/07

方力申(小方)和緋聞女友陳瀅昨日拍攝葉念琛的新劇《美麗戰場》,小方在劇中對「阿寶」陳瀅一見鍾情,開心能再度與「阿寶」合作拍攝。陳瀅則自言為角色積極減肥,無奈演出期間遇上生理期,擔心上鏡會水腫。

方力申、陳瀅及劉佩玥(Moon)等昨日為新劇《美麗戰場》開工,拍攝陳瀅參選香港小姐的場口,小方則飾演評判。陳瀅表示要向選美出身的Moon,請教參選時的不同小技巧,例如挺胸收腹及丁字腳等。而小方笑謂今次可以奉旨睇女仔︰「做評判就係咁,以前都做過港姐嘉賓同中華小姐評判。」

問小方在劇中是否選陳瀅做冠軍?他坦言︰「一見到佢(陳瀅)就知佢係我心目中嘅冠軍。」提到葉念琛執導的作品,女主角均稱為「阿寶」,未知小方覺得陳瀅飾演的阿寶,與過往的有何不同?小方說︰「我對住陳瀅嘅時間最長,其實葉念琛啲戲全部都係阿寶,令大家最記得呢個角色,所以今次焦點亦去咗陳瀅度…大家都好期待,我同番阿寶拍戲都好開心。」

劉佩玥演火爆記者

至於陳瀅會否參考以前的阿寶?她指︰「又唔會,因為每個故事都唔一樣,我反而會參考番新一屆港姐點樣行出嚟介紹自己,因為我哋拍嘅嘢一樣。(有留意今屆港姐?)有呀,我鍾意爆炸頭徐麟,佢千祈唔好改髮型,改咗認佢唔到。」為了扮演港姐,陳瀅自爆近日積極節食,可惜遇上生理期,反而肥了兩磅,「上磅重咗兩磅,仲要水腫,起身即刻走去跑步。」

另外,Moon在劇中飾演一名娛樂記者,她指角色性格火爆︰「我要做狗仔隊,又要做專訪,拍攝嘅場口都好緊張刺激,會跌爛相機,又會同藝人對打,真係好火爆。」

採訪︰倪小珊

美術︰梁政敏