【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

獻出男神第一次 魏浚笙公主抱「寵幸」楊詩敏

發佈時間: 2022/07/25

因ViuTV劇集《I SWIM》人氣急升的男神魏浚笙(Jeffrey),日前亮相由楊詩敏(蝦頭)及連詩雅(Shiga)主持的YouTube節目《絲打圍佬》。Jeffrey在鏡頭前大方狂騷「老鼠仔」,又「公主抱」蝦頭展現臂力,令自肥成功的蝦頭暈晒大浪。

年僅24歲的魏浚笙在《I SWIM》中經常半裸上陣,他在《絲打圍佬》亦毫不吝嗇大騷老鼠仔,又以手勢叫楊詩敏望其胸肌。蝦頭及連詩雅激讚Jeffrey似足西片《吸血新世紀》男主角羅拔柏迪臣(Robert Pattinson),又異口同聲表示若開拍《吸》片香港版,Jeffrey是男主角不二之選。

昔日肥仔狂操6塊腹肌

節目中,Jeffrey透露經常幻想演出英雄救美劇情,他以一敵五拯救被綁架的女主角:「通常個女主角暈咗,我即刻用公主抱救走佢!」痴女上身的蝦頭要求真人示範,Jeffrey立即推走茶几,再一口氣抱起蝦頭;獲男神「寵幸」的蝦頭冧到爆,及後得悉Jeffrey拍戲從未抱過女拍檔,蝦頭得戚道︰「對唔住,我唔係咁想攞你嘅第一次…你做得好好,唔介意我呢個軀體。」

另外,Jeffrey前晚在IG上載昔日肥仔相及《I SWIM》劇照做對比,自言為了操練健美身材,背後付出極大努力。由細肥到大的他,表示入行後雖然瘦下來:「但是肚腩一直陪伴著我,知道拍游水要像運動員,起碼不能有肚腩。從無到有,從一嚿肚腩到六塊腹肌,決斷不靠任何人任何教練,只想靠自己的堅持做好這件事。」他表示幾乎日日做gym,加上自律戒口才有此成果,獲《膠戰》劉沛蘅、岑珈其等好友留言大讚叻仔。

呂爵安自封ViuTV吳卓羲

不過,雖然Jeffrey為了《I SWIM》狂操肌,但觀眾狠批劇本差及結局爛尾,另一男主角呂爵安(Edan)昨日凌晨在IG表示已看到不同評論。他認為盲撑不好,但盲目批評亦非好事,「講得啱嘅我會聽,然後盡力改。但有時我分唔到啲負評係因為本身唔鍾意我定點…不過都係嗰句,即係要再做好啲囉。」他亦力撑導演兼編劇馮志強:「呢個團隊絕對係盡咗200%嘅心血,特別係導演。」由於他的角色「李馬榮」性格衝動,他搞笑自封「ViuTV吳卓羲」:「希望大家下一次又可以見到一個唔同咗嘅Edan啦。」

撰文︰Steven

美術︰梁政敏