【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

《白色強人II》演手術戲 陳豪貪玩用胃鏡自拍

發佈時間: 2022/07/25

新劇《白色強人II》今晚首播,除了原班人馬郭晉安(安仔)、馬國明及唐詩詠等演出,亦有陳豪及胡定欣加盟。陳豪在劇中飾演醫術高明兼為人幽默的醫生李文信,他在鏡頭前一臉嚴肅做手術,鏡頭後卻相當佻皮;其中一場微創手術戲,陳豪拿着「新到埗」的胃鏡玩得不亦樂乎,不但開心周圍照,更拿來selfie扮鬼臉,效果搞笑又驚嚇。

至於安仔在今輯劇情中,經常在立法會為罕見病病人爭取「全面開放藥物名冊草案」,故要應付大量對白及艱辛專業名詞。劇組讚安仔記對白能力驚人,令劇組事先準備好的「貓紙」無用武之地。問安仔記對白的心得?他笑言只能「死背爛背」:「因為有好多專業名詞,同平時講嘢唔同,所以一定要背到好熟,如果唔係就會令人覺得好生硬。好似立法會入面嘅對白,我會預早一個月前,喺揸車時不停將對白逐頁咁反覆背熟佢,觀眾睇落就唔會覺得有瑕疵。」