【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

張繼聰力挺MIRROR︰大家要錫住佢哋

發佈時間: 2022/08/01

張繼聰將在十月舉行《Welcome to Route 37》演唱會,昨日阿聰出席個唱記招及自家時裝品牌Petrohead發布會,提到MIRROR演唱會發生嚴重意外,可會影響他在麥花臣場館的演出?他說︰「本身麥花臣場地都唔會有吊威也呢啲嘢,舞台設計偏向簡單,似live show形式。」

阿聰當日舉家欣賞鏡仔個唱頭場,他表示看過第四場的意外片段,心情十分難過;除了祝福受傷舞者李啟言(阿Mo)早日康復,他亦有慰問個別MIRROR成員︰「畀啲時間同空間佢哋,佢哋嘅痛苦,普羅大眾唔會明,佢哋承受緊好嚴重嘅創傷。」對於網民炮轟盧瀚霆(Anson Lo)及呂爵安(Edan)在出事後繼續表演,阿聰力撑「登神」︰「大家唔會明白我哋喺台上經歷緊乜嘢,普通市民睇到條片,係知五秒後發生乜事;但當時佢哋喺表演緊嘅亢奮狀態,尤其戴住耳機,我好肯定佢哋五秒內係唔知發生咩事。佢哋同阿Mo嘅關係比我哋任何人更密切,身為同行,我覺得佢哋好慘,今次已經超越咗平時可以執生嘅地步,希望大家唔好再揣測,錫佢哋多啲啦!」

採訪︰Pauline