【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

被賤嘴KOL人身攻擊似「毒男」 岑珈其高EQ回應︰樣衰我改唔到

發佈時間: 2022/08/09

由岑珈其主演的港產片《緣路山旮旯》近日上映,片中珈其與多位女神包括余香凝、蘇麗珊等有感情綫;不過,有毒舌KOL卻在FB發帖力數珈其不是,狂轟其毒男樣追女的劇情離地,更寫道︰「想坐時光機欺凌佢,欺凌到佢大個唔敢做演員。」而珈其特意在帖文留言回應︰「樣衰我改唔到,我會努力再做好啲演出。」盡見風度。

32歲的珈其近年密密拍戲,加上經常現身ViuTV拍劇及綜藝節目,人氣急升。珈其於上周四公映的電影《緣路山旮旯》中首當男主角,身形矮小的珈其在片中穿梭於五位女神級演員當中,包括余香凝、陳漢娜、梁雍婷、蘇麗珊及張紋嘉,「美女與野獸」的組合惹人妒忌;而該片在北區及離島等多個山旮旯地方拍攝,畫面唯美。

網民留言力挺

然而,日前有KOL在自家FB專頁寫影評,狠批珈其是毒男兼樣衰。該版主寫道︰「我忍受唔到方便LOSER(失敗者)代入嘅男主角,配埋一堆靚/高過男主角太多嘅女角,佢哋任何稍為親密嘅感情戲都毫無說服力」、「想跳入個SCREEN(大熒幕)打佢,想坐時光機欺凌佢,欺凌到佢大個唔敢做演員。」句句狠毒。

面對無理負評及人身攻擊,珈其前日特地到帖文下留言反擊︰「多謝你嘅分享,我嘅樣衰令你難受,影響到你唔好意思,但我真係好鍾意做演員,就算你坐時光機返去我以前細個欺凌我,我都會想做演員。樣衰我改唔到,但我會努力再做好啲演出,希望將來可以得到你嘅支持。」珈其的高EQ回應獲大批網民讚好,齊齊聲討該版主,事主亦急急致歉︰「說得太過,還請見諒。」昨日本報聯絡珈其,他卻拒絕多言︰「唔好意思,費事回應太多。」

游學修開腔讚實力派

事實上,現實中的珈其兩年前結婚,現育有一歲多的兒子岑彥臻,婚姻生活美滿,絕非毒男。另一邊廂,多位圈中好友紛紛開腔支持珈其,游學修在IG上載合照為老友平反︰「踩一個唔係靠樣嘅演員樣衰,就好似讚緊佢係實力派咁。」至於「文青女神」袁澧林亦在IG限時動態轉發該毒舌KOL的帖文,更寸爆對方︰「如果細個不幸遇上你呢啲大人,地球上就少一位絕好演員!」

撰文︰Steven

美術︰梁政敏