【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

冀多陪年邁母親 陳偉霆考慮回港發展

發佈時間: 2022/08/12

男團MIRROR成員姜濤及柳應廷(Jer)主演的電影《阿媽有咗第二個》前晚舉行首映禮,雖然兩位主角繼續停工,但戲中扮演「Jer媽」的毛舜筠(毛姐)大讚兩個「兒子」的表現,她直言很喜歡姜濤,又透露當初有份揀選Jer入戲組。

另外,同場亦舉行英皇戲院開幕典禮,近年專注內地發展的陳偉霆(William)難得現身。提到他最近在港拍攝林超賢執導的新片《爆裂點》,問他是否收一折友情價?William笑謂︰「完全唔講片酬,能夠演出呢套戲係我嘅榮幸,尤其同家輝哥(張家輝)首次合作兼有大量對手戲。」William指十月會返內地還廣告債,但他透露之後會多留在港︰「媽咪年紀大,唔想佢為咗探我成日要隔離…媽咪仲當我細路仔,我未收工返屋企,佢就坐喺度等我,其實我就嚟37歲喇!」至於會否帶緋聞女友、內地名模何穗見家長?他直言母親並沒有催婚。

採訪:Pauline