【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

馬國明承諾為湯洛雯出附屬卡

發佈時間: 2022/08/19

馬國明、陳豪及唐詩詠等昨日宣傳劇集《白色強人II》,提到馬明女友湯洛雯(靚湯)前日於社交網po相放閃,即被傳是好事近,馬明澄清︰「佢鍾意po乜就po乜,我就無呢個習慣,佢覺得張相嘅氣氛好正。都係嗰句,如果有好消息會同大家講。」他透露該相片由高海寧操刀,並笑說︰「我都有幫佢(靚湯)影相,但影100張有98張都唔滿意!」靚湯早前亦投訴馬明未有陪伴一起看日出、日落,馬明即甜笑道︰「佢成日都唔記得,試過朝早五、六點同佢去跑步,嗰時咪睇過…我哋已經發展到去晨運,真係一日千里!」至於何時與女友開聯名戶口?他表示︰「遲啲可能要考慮下,佢成日話要畀張附屬卡佢,香港男人都要做嘅。」

另外,黃嘉樂今日跟圈外女友Samantha結婚,唐詩詠擔任兄弟團,她表示一定要提醒自己做人情,更笑言︰「最重要糟質一對新人,喺嗰個環境下,我唔會幫嘉樂㗎。」而身旁的張曦雯透露男友正考慮結婚,但她直言希望一切從簡。

採訪︰Pauline

攝影︰林良明