【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

梅小青牽綫佘詩曼代言保健產品

發佈時間: 2022/09/02

現年47歲的佘詩曼(阿佘)保養得宜,多年來保持蛇腰,皮膚白滑有光澤,最近更成為保健產品代言人。她大方分享心得︰「我多年嚟都係少食多餐,呢兩、三年疫情關係,比之前更加注重健康,每日做30分鐘瑜伽。而平日飲食吸收唔到嘅,就要靠保健產品,所以我會多方面配合,狀態先可以keep到。」阿佘在無綫經典劇集《宮心計》飾演「三好」,角色深入民心,原來今次廣告正是由《宮》劇監製梅小青牽綫。拍攝當日,阿佘狀態十足,跟前來探班的小青姐開心暢聚,阿佘說︰「因為品牌老闆係小青姐好朋友,所以就促成今次合作!」

今次廣告是由梅小惠團隊負責,阿佘表示:「我哋係識咗好耐嘅朋友,但第一次用呢個形式合作。」小惠則大讚阿佘專業:「阿佘大部分嘅shot(鏡頭)都係一take過順利完成,表情對白都掌握得好精準,佢仲會畀唔同嘅角度我哋拍攝,難怪佢演繹唔同角色都咁成功。」