【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

靠自己圓歌手夢 江華女兒陳薔天用積蓄自資出歌

發佈時間: 2022/09/08

江華和麥潔文的女兒陳薔天(天天),夢想成為一位成功歌手,自知樂壇競爭激烈的她卻勇字當頭,今年三月正式出道,為實現夢想而奮力應戰。日前天天推出親自作曲、填詞和監製的新歌《奢侈的夢》,歌詞正好唱她的心聲。

天天以創作歌手身份入行,出道作《沉淪在你的世界觀》,成功打入港台「中文金曲龍虎榜」。最近又推出新作《奢侈的夢》,天天表示︰「我用咗九日完成歌詞,首歌係講人生在世,應該要好好堅守自己鍾意嘅嘢,唔好因為生活而忘記初心,要堅守自己嘅夢想;我嘅夢想就係成為一個成功嘅歌手,想帶畀大家好多正能量,令大家相信善良嘅價值。」天天當全職歌手前是一名打工仔,自小受到「唱家班」母親麥潔文的薰陶,不但遺傳了靚聲,同時熱愛創作寫歌。

每年樂壇新人輩出,被淘汰的歌手亦不少,天天坦言追夢之路崎嶇難行,「我都會有擔心,但我唔想將來後悔;就算好好哋打份工都會擔心失業,咁點解唔去試?何必驚呢樣驚嗰樣!」萬事起頭難,天天用積蓄自資出歌,加上新人收入自然不多,但天天透露暫時不用做「伸手黨」向父母要錢資助,「暫時都平衡到嘅,我靠之前打工嘅儲蓄,去開拓音樂事業,加上做歌時有好多朋友幫我。」

繼續跟麥潔文學唱歌

問到媽媽對新歌有甚麽評價?天天透露完成一半時,已急不及待給媽媽點評,「佢話好聽,不停催我快啲完成首歌,畀咗好大信心我,始終佢係歌唱老師,有佢指點就事半功倍。」天天為求不斷進步,現時仍有跟媽媽學唱歌。另外,一直有留意香港樂壇動向的天天,坦言希望有機會跟其他歌手合作,「我好鍾意聽張敬軒嘅歌,近年有留意MC(張天賦)都唱得好好,而炎明熹有個人風格,希望將來自己都做到佢哋咁成功。」

攝影︰Alma美術︰梁政敏

撰文︰倪小珊

場地提供︰Table 18@apm