【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

孖陳瀅出席內衣活動 陳凱琳爆鄭嘉穎禁除外套

發佈時間: 2022/09/14

陳凱琳(Grace)和陳瀅昨日為性感內衣及絲襪品牌擔任模特兒。Grace穿上火紅色性感內衣出席活動,但卻披上鬆身皮褸遮掩,她解釋︰「出門口前都要畀老公(鄭嘉穎)過目,佢講明唔可以除樓,所以件褸咁大,當裙着就啱啱好遮住。」問到Grace家中可有性感內衣?她笑言︰「係超級…唔多,做咗媽咪之後,買衫都係以適合同舒服為主。」她又指比較着重穿搭是否好看,亦清楚自己的底綫,平時也不會太暴露。

同場的陳瀅指平日穿着的內衣以舒服為主,但有收藏私物的習慣,她說︰「特別鍾意收藏黑色絲襪,因為容易襯衫同埋有型。」陳瀅透露曾收性感內衣做禮物,是由女性朋友送,她指男性朋友送花最好,隨即被追問方力申是否無送花,所以遭她拒愛?陳瀅笑言︰「佢有送過一支玫瑰花。」提到小方,陳瀅透露日前跟對方拍劇集《美麗戰場》時,因對方太「重手」而令她走光。她說︰「呢場戲我被小方打,當時我着咗條長裙,入邊有着打底褲,但係我被佢猛力凌空掟落地時,打底褲都露咗出嚟,監製應承會刪走呢個鏡頭。」

採訪︰Pauline

攝影︰林良明