【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

《愛•回家》書蟲疫市開餐廳 林浩文經營副業 支持演戲夢

發佈時間: 2022/09/14

《愛•回家之開心速遞》中的「書蟲」林浩文(小林),近日在疫市中榮升老闆,與拍檔共投資七位數字,於中環蘇豪區開設西餐廳。小林坦言做藝人收入不高,所以他努力經營生意,以副業收入支持自己繼續追演藝夢。

疫情仍未完結,不過林浩文決定與四位好友合資七位數字,進駐中環開餐廳,似乎對前景信心十足。「小弟以前成日去蘭桂坊蒲,同朋友完全放鬆,唔使理第二日返唔返工,將累積嘅生活壓力一次過釋放出嚟!」雖然近年蘭桂坊的氣氛大不如前,但他跟朋友抱着「宏大一點」的想法,希望重整這區的氛圍。「餐廳嘅宗旨就係玩同輕鬆,唔會樣樣都有所謂嘅『中環價』,合理價錢令客人無乜壓力,玩得盡興。」

其實小林已非首度做老闆,之前開設的舞蹈室已經收支平衡;今次進軍飲食業,瓣數愈來愈多,他說︰「做藝人收入唔高,所以我要做好多副業,去支持自己拍劇,追求夢想;今次開餐廳,計劃一年內回本。(疫市開店會否擔心?)驚就一定有,唔知會唔會有新一波(疫情)嘛…希望無啦!但我哋相信有危就有機,希望喺危機入面搵到生機。」

親力親為願洗廁所

樓高兩層的餐廳以森林為設計主題,下午茶供應各式精致蛋糕,晚市則以主菜配搭各款酒類,提供把酒傾偈的舒適環境。小林開心指《愛•回家》台前幕後都幫襯支持,他希望餐廳成為一眾「島大」同學仔的聚腳點。「對上一次『島大』齊人應該係兩、三年前嘅事,劇中呢條綫完結咗,大家各有各發展,聚埋機會買少見少,希望呢個地方成為大家嘅聚腳點啦!我一有時間都會返餐廳打點,睇住個場,我乜嘢都會幫手,遲啲可能連洗廁所都做埋!」

按此】睇片

場地︰HangOut TODAY & NIGHT(中環士丹頓街33號地下)

攝影︰王華婷、龐浩雲

撰文︰楊安莉

美術︰梁政敏