【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

黃凱芹讚Edan@MIRROR有才華 拒親自邀請嘉賓有苦衷

發佈時間: 2022/09/15

出道35年的黃凱芹(Chris),當年還是中文大學英文系學生的他,在偶然機會下加入電台做DJ,其後勇闖樂壇,創作情歌為主,是80、90年代的情歌王子,亦是唱片公司的賣碟保證。相隔十年,Chris將於後日假紅館舉行《細聽•黃凱芹35周年演唱會》,計劃開騷時卻遇上MIRROR演唱會意外,令Chris留下陰影,同時令不問世事的他開始認識MIRROR。

今年七月,MIRROR首個紅館演唱會發生嚴重意外,事件震驚全港。當時身在加拿大的黃凱芹亦獲悉意外消息,「有朋友send咗段片畀我,太震撼!我當晚瞓到半夜扎醒咗,個腦就係嗰個畫面。今次到自己喺同一地方開騷,點都會有心理壓力。為個騷開會時,一講到細節,都會為呢次意外作出好多改動,只希望台前幕後所有人都平安。」

MIRROR騷後舞台大改動

身在加國的Chris,因這次意外才認識MIRROR,並深入了解他們的作品,Chris有讚無彈,「好失禮講句,我好少睇香港娛樂新聞,唔係淨係MIRROR,連電視或電影都無乜留意。但今次就留意到喇,喺網上片段見到有兩個成員自彈自唱,好有才華。一個團隊遭受到咁大打擊,相信最難過係佢哋自己,係需要時間去平復心情。」Chris所指的MIRROR成員,正是呂爵安(Edan)和陳卓賢(Ian)。

相隔十年再登紅館舞台,Chris指製作全交給創作團隊,自己只會盡情享受舞台。至於嘉賓方面,他表示從來不主動請嘉賓,因為怕還人情債︰「如果每次開騷都搵人做嘉賓,到下次對方開騷,我就要禮尚往來,我喺加拿大咁遠,未必可以次次飛番嚟,咁就唔係太好。加上我咁少開騷,仲要搵咁多人嚟?呢方面都係交番畀製作單位負責。」

街上擺檔賣CD

另一方面,Chris每年都保持一定創作量,雖然沒有唱片公司作強大後盾,但無阻對創作的堅持。他表示:「我無龐大後台支持係會輸蝕啲,其實我製作唱片唔使投資好多,有啲似街頭自彈自唱,擺隻CD喺度賣嗰種方式。好多謝一班粉絲咁多年都好支持我,唔經唔覺都做到35周年演唱會,我覺得我係賺咗。」Chris表示為報答粉絲,演唱會歌單會集結過去不同唱片公司的歌曲,「有啲唔係主打歌,要係忠粉先識,絕對係會員獨享。」

驚聞粉絲「淘」簽名相

早前有粉絲在淘寶購買黃凱芹的「親筆」簽名相,要求賣家出示真偽證明,惟賣家竟要求另加2,500元人民幣購買鑑證書,一度成為熱話。Chris對此大感錯愕︰「我出道同依家個簽名都唔同,初出道唔識簽靚啲,依家簽先係恒久嘅簽名。」Chris坦言不主張歌迷網購其簽名相,因為容易造假,所謂鑑證書也不能證明真偽,「大家唔好咁輕易上當。」

場地提供︰Hotel ICON

髮型︰Paul Chow at i i hair salon landmark

化粧︰keikei

攝影︰林良明

美術︰梁政敏

撰文︰倪小珊