【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

黎明任港姐表演嘉賓 張光怡許子萱拖手否認不和

發佈時間: 2022/09/16

《2022香港小姐競選決賽》將於本月25日假紅館舉行,昨日19位候選佳麗以泳裝亮相。早前因有五位佳麗確診,令準決賽取消,昨日亦是中招佳麗歸隊後首會見傳媒,經過一輪特訓後,不少佳麗變瘦,不過大熱的①徐麟卻疑減肥過度,身材未如之前般養眼。

日前盛傳不和的(4)許子萱和(15)張光怡(Chloe),昨日二人全程手拖手以粉碎傳聞。許子萱表示:「傳聞話我哋喺排舞室大吵大鬧,真係無咁嘅事。其實我最初覺得Chloe係醫生又靚女,覺得有距離感,經過呢次傳聞之後,反而令我哋有互相了解嘅機會。」而Chloe則表示純粹誤會:「可能大家喺排練嘅時候講嘢好激烈,有心人以為我哋嘈交,我哋都係好有意見嘅人,只係想做好件事,但當時情緒係無波動嘅。」

14位司儀陣容

另外,(1)徐麟和(8)林鈺洧對比上一次泳裝亮相時,身材明顯有變化,徐麟承認瘦了,因為在隔離期間努力做運動,對被指上圍縮水,她笑言無為意,只希望保持最狀態。而之前穿泳裝現腩的林鈺洧,則明顯變弗。大會統籌經理何小慧指佳麗正接受閉環式訓練,出席活動除了單人拍照外,其餘時間都會戴上口罩。她又透露邀請了黎明擔任表演嘉賓,而大會司儀陣容更多達14人,包括曾志偉、鄭裕玲、陳百祥、鄭丹瑞、錢嘉樂、馮盈盈等。