【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

罕談前度林峯與現任施伯雄 吳千語愛得低調唔放閃

發佈時間: 2022/09/20

吳千語與「富三代」男友施伯雄拍拖三年,但對感情事低調。千語激罕談與男友感情穩定,同時提及到內地工作仍被冠以「林峯前女友」稱號的想法。千語自言現在追求活得開心自在,林峯及施伯雄兩個名字,已經不再忌違!

吳千語近日為電影《一路瞳行》宣傳,被問到跟「富三代」施伯雄拍拖傳足三年,卻從未親口承認。每逢千語有新作品推出,男方便在微博為她宣傳打氣,隔空放閃。千語在訪問中罕有談戀情︰「感情方面,我一向低調,依家時代唔同咗,我初出道時好興娛樂八卦新聞,依家大家講嘅係點樣享受生活,關注點唔一定放喺明星同藝人身上。(會唔會喺IG放閃認愛?)應該…唔會,除非…將來…遙遠嘅一日,如果我結咗婚生咗個好似Lucy(李璨琛女兒李元元)咁得意嘅囡囡,我就會瘋狂po佢啲相同片,唔得意就唔po,不過呢件事真係好遙遠…」

千語有個穩定男友,舊愛林峯亦已結婚生女,但內地傳媒仍愛冠以「林峯前女友」來形容,她大方回應︰「呢個係事實嚟㗎(林峯舊愛),甩唔到喎,唔需要解釋。最重要係做自己開心又自在嘅事,去內地拍劇、拍戲就係我想做嘅事。又好似我喺上海嗰陣,喺街無人認得我,我好享受呢種正常生活嘅感覺。」她現階段只追求開心自在生活。

經歷反叛母女關係改善

另外,千語在電影《一路瞳行》飾演失明父母誕下的健視女兒,在種種經歷後與父母修補關係。現實生活中,千語自爆有個虎媽,待她反叛期過後,母女關係才大為改善,「我細個時,阿媽對我好嚴厲,即係依家講嘅虎媽;後來我反叛期,成日唔做功課又走堂,足足一年係咁。反而我哋關係改善咗,可能因為不斷同阿媽鬧交,大家深入了解對方睇法,關係好過之前好多,自始好似朋友咁相處!」

電影故事以新晉導演朱鳳嫻的原生家庭為藍本,千語感受尤深,特別是與家人相處課題,「成日諗點樣可以對佢哋更好?父母需要嘅愛係陪伴。」她指早前北上開工加上受疫情影響,一去便九個月,回港時,突然感覺父母變老了。

從惠英紅身上學習認真

《一》片中,吳千語面對兩位老戲骨惠英紅、吳岱融,坦言感到一定的壓迫感,「相處幾日之後,我哋相處過程好舒服,紅姐好鍾意試新嘢,我哋會傾吓拍片技巧同影相app功能。」千語表示從紅姐身上學習工作態度︰「例如佢會同道具組溝通,利用合適道具去誘發演戲時嘅情緒,好利害!我從來無諗過用道具去幫自己,真係學到好多嘢!」

睇片

化粧︰vinci @vinciwinki.com

髮型︰Him Ng @ The Attic

服裝︰Sandro

場地︰whereami.hk

攝影︰何家賢、林君茹

美術︰梁政敏

撰文︰楊安莉