【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

訪談憶亡父爆喊 陳煒婚前繼續拍爆破戲

發佈時間: 2022/09/20

陳煒(煒哥)將於本月底與醫生男友陳國強拉埋天窗,昨日她為劇集《黯夜守護者》宣傳,監製吳冠宇率眾演員送上鮮花及心意咭,煒哥感動得眼濕濕。受訪時煒哥透露忙於拍攝電影《無間一戰》,只在婚禮當天可以放期。煒哥又指日前在無預警下拍了一場爆炸場面戲,雖然有後期特效,但她也要拍動作反應,「場戲講我開車門時突然爆炸,成個人向後飛,地下得一張塌塌米,我助手好擔心,不停叫我小心,擔心我喺婚禮前受傷。」

另外,煒哥接受無綫《星光路上》訪問時,談及父親今年四月因病離世,當時正忙拍劇集《回歸》,令她留有遺憾︰「我覺得好少時間陪佢。」煒哥又分享父女相處點滴︰「我知道佢成日攞我啲相畀啲朋友睇,聽到人哋讚美我就好開心。」她透露由18歲開始,父親每年為她拿「香港小姐」報名表格,但被她拒絕。主持問有沒有承諾過父親要做出成績?煒哥眼濕濕答︰「無特別講呢啲,但喺2018年我拎到『最受歡迎電視女角色』,同馬國明夾份搞慶功,我請咗爹哋嚟…(開始淚崩)當時爹哋好開心。」

採訪︰ Pauline

攝影︰林良明