【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

理想對象是多啦A夢 炎明熹自嘲九唔搭八

發佈時間: 2022/09/20

炎明熹(Gigi)前晚亮相王祖藍主持的綜藝節目《有個閨密叫祖藍》,17歲的Gigi透露已計劃好戀愛之路,並與家人商量好理想結婚年齡為30歲,而且理想對象要像多啦A夢,令祖藍哭笑不得。

節目中談到與After Class成員姚焯菲(Chantel)、鍾柔美(Yumi)及詹天文(Windy)的關係,Gigi對三人讚不絕口,她形容年紀輕輕的Chantel思想成熟,會分析道理給她聽;Yumi則非常活潑,是氣氛擔當;至於Windy就性格搞怪可愛。Gigi又慶幸首屆《聲夢傳奇》學員都不是爭勝心強的人︰「我哋個個都唔會話一定要贏,我覺得好難得。」不過Gigi直認性格怕醜慢熱,所以參加《聲夢》初期多數選擇坐在一旁,「嗰時未知道點樣同大家溝通得好啲,或者驚自己將話題終結。我覺得自己成日都九唔搭八,有時我聽唔明人哋某啲用語,我會畀咗反應先,然後偷偷地喺屋企查番個term係咩意思。」