【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

風騷公布11.12重啟演唱會 90歲胡楓獲「傑出華人藝術家大獎」

發佈時間: 2022/09/23

胡楓(修哥)原定本月10日假紅館舉行《修哥90迎金秋無限楓騷演唱會》,惟開騷前不幸確診,無奈將個唱延期。近日已康復並出關的修哥,昨日透過視像訪問宣布演唱會落實於11月12日舉行,天王契仔張學友會如常任嘉賓;另外,修哥近日獲頒「第七屆世界傑出華人藝術家大獎」,可謂雙喜臨門。

90歲的修哥昨日與演唱會主辦方之一的何麗全,透過Zoom接受傳媒訪問,中氣十足又精靈的修哥,對記者問題有問必答。問他現時的身體狀況?修哥表示有食中藥調理身體,亦有喝陳皮川貝潤喉,性格樂觀的他又說︰「呢次雖然中招,但好開心好多朋友都WhatsApp同打電話問候我,令我喺病之中都好開心,哈哈!」雖然隔離期間要被困房中近十日,但修哥指不覺悶,「我好適應,喺房唱下歌、郁動下,食完西藥會攰就瞓覺,有時又會睇電視,總之唔會悶。」

學友鐵定做嘉賓

修哥為11月舉行的演唱會埋首排練,指最重要是記熟歌詞,嘉賓方面則不用他煩惱,「因為主辦單位會搞,我唔會理,學友都仍然會出現。」提到個唱在下午三時舉行,修哥坦言是為了方便一班「老友記」,他表示︰「有朋友同我講,開到咁夜,啲長者走嘅時候等唔到車,搞到我好唔安樂,所以呢次大會提議開下午場,我就拍手話好,等觀眾睇完個天仲係光猛咁返屋企。」

另外,修哥最近獲得「傑出華人藝術家大獎」,他坦言開心又慚愧,「我只不過係一個電影、電視工作者,並唔係傑出人才。得到呢個獎,我好汗顏,不過對我係一個鼓勵,90歲之後都會繼續努力。」他表示對工作仍然充滿熱誠、認真和堅持,相信這便是他傑出之處。

撰文︰倪小珊

美術︰梁政敏