【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

回憶考公開試失準 邱士縉成績差攬Miss痛哭

發佈時間: 2022/09/30

男團MIRROR休團兩個月,下月正式復工,鏡仔主演的劇集亦輪流播出。由成員邱士縉(Stanley)及陳瑞輝(Frankie)主演的ViuTV新劇《野人老師》將於下周一首播,二人分享讀書時的慘痛經歷,Stanley曾因公開試成績不佳而爆喊,認真慘情。

邱士縉在《野人老師》中不但首次做男主角,更第一次獻唱劇集主題曲《重新介紹》。劇中Stanley與鄭丹瑞飾演教師父子,Stanley本是補習天王,但因醜聞而被逐出補習社,他返回成長地坪澳灣,並在爸爸建立的鄉村小學中,理解真正的教育理念。

Stanley與陳瑞輝在宣傳片中,分享讀書時的慘痛經歷,Stanley回想當年考公開試失手︰「原本我對某科好有信心,亦溫咗好耐書,目標係拎一定嘅成績。但我記得拎成績單嘅時候,係(較想像中)低咗兩個grade,我好錯愕,直情要去覆卷,睇下點解會咁樣。我記得睇到成績一刻,我即刻攬住miss喺度喊,佢陪伴我一齊成長,佢見證我咁努力,好似同我一齊去作戰嘅隊友,佢都唔明點解我(成績)會咁樣。」

陳瑞輝最驚蜻蜓

至於Frankie則自爆最驚昆蟲︰「讀小學時去自然教育旅行,野外好多昆蟲,實在太多蜻蜓,好似向我襲擊咁樣,自此之後我就好驚蜻蜓。」他笑言中學時去學校旅行,叉錯腳誤踩泥氹,但他怕瘀不想給別人知道,結果整天穿着濕透的鞋襪,「返到屋企我成隻腳板都起晒水泡,好似好污糟咁,以後都唔去呢啲地方。」

撰文︰Iris

美術︰梁政敏