【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

送「肉嘴」賀1.8米高女模生日 曾志偉:錫面珠墩係禮貌

發佈時間: 2022/10/03

無綫總經理曾志偉昨日被爆出吻賀馬來西亞性感女模影片,成為網絡熱話。有指志偉日前出席1.8米高的女模黎峇菈(Lebara)之生日派對,壽星女上載短片,只見志偉大唱生日歌,又輕搭壽星女膊頭一起吹蠟燭,然後更熱情送上「肉嘴」。

昨晚志偉出席《聲夢傳奇2》決賽時解畫:「其實無咩大件事,當晚我同朋友去試魚子醬,咁啱有其他朋友知我喺度,佢話有位朋友生日,想我唱首生日歌;我唱生日歌係禮貌,錫面珠墩birthday kiss亦係禮貌,我本身唔識個女仔。」被利用造新聞?志偉說:「呢啲係咁,相熟(朋友)都知唔會放上網,佢(黎峇菈)又唔知傷害性咁大。」他坦言平日出席宴會時,經常遇到唱生日歌之類的要求,「個心無嘢就唔會覺得有咩事,身有屎咪覺得有嘢囉!」

除了志偉,郭偉亮(Eric Kwok)、炎明熹及王灝兒(JW)等出席《聲夢2》決賽,Eric Kwok日前為許志安網上音樂會任嘉賓,他大讚安仔變了不少:「安仔變好咗、隨和咗,我哋傾好多偈,依家佢肯聆聽多啲。佢有勇氣出嚟,依家ready唱番歌,大家畀個機會佢。」另外,昨晚決賽上先頒發「超越進步獎」,由已被淘汰的文佐匡(Sean)及劉詠彤(Angel)奪得。

採訪:Pat

攝影(部分):林良明