【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

籲港人「疫情肥」要做運動 鄭伊健笑蒙嘉慧肥急改口:係強壯

發佈時間: 2022/10/03

鄭伊健日前宣布下月假紅館舉行六場《HERE & NOW EKIN IN CONCERT 2022》演唱會,眼見港人過去近三年受疫情困擾,伊健希望為大家帶來歡樂。伊健又笑指不少人「疫情肥」,但早前揶揄太太蒙嘉慧(Yoyo)是「肥婆」的他,改口稱Yoyo只是「強壯」,難道擔心被扭耳仔?

相隔近四年再於紅館開騷,鄭伊健坦言這次演唱會計劃已久,只是因疫情才一再延期,後來經公司同事投票後,才決定正式開騷。伊健自爆︰「得我一個唔贊成開!我不嬲都係咁,成日都話不如唔好做,不過今次希望大家有啲娛樂,開心下,發放正能量畀大家。」首次舉行三面台演唱會,伊健和製作團隊已構思連串故事,「今次個主題係圍繞呢幾年嘅世界,希望視覺上做到好似睇緊一套live嘅電影咁,有少少抽象,會憑歌寄意,係幾得意嘅!」早前MIRROR紅館演唱會發生嚴重事故,伊健表示會特別小心,「舞台設計花咗好多心思,但因為有意外發生過,大家要好小心,呢樣係一個挑戰。」

下月紅館個唱帶來正能量

伊健過往開騷甚少邀請嘉賓,他透露今次亦未必有嘉賓。「嘉賓真係未知,騷肌都好少可,其實我每年嘅答案都係一樣,個個都話無嘉賓又無騷肌,咁嚟做咩?」不過他指已落實個唱主題曲,「就係電影《深宵閃避球》嘅主題曲,會有MV㗎,大家密切留意。」問他會否將疫情下的生活以紀錄片方式呈現?伊健笑稱:「仲紀錄?唔好喇,忘記佢啦,希望完騷後唔使再戴口罩。」而太太蒙嘉慧正於日本讀日文及打理房地產公司,伊健希望Yoyo到時抽空返港睇騷。

完騷後是否立即飛返日本?伊健直認不諱,「如果得閒,我好贊成大家去旅行睇多啲。呢幾年聽到好多人話想去第二度住,其實可以諗得輕鬆啲,一生人咁長,可以試下悠長假期,望下個世界係咪真係適合自己,係有權去選擇。」伊健表示除了日本,有很多地方也值得去,「好多人話芬蘭好靚,我都想去感受下,但有啲地方太凍,驚啲骨頭會唔掂,凍嘅時候去夏天地方,夏天就返番轉頭。世界變化得太快,一年比一年快,有啲嘢我哋唔睇,可能以後都睇唔到,但我哋睇過嘅嘢,就會留喺個腦裏面。」

完騷後即飛日本

明天55歲生日的伊健,平日踩單車及行山保持體能,獲讚身形甚fit的他笑言只是假象,「疫情後大家都患咗『疫情肥』,睇住啲人個個變晒樣,但對方又唔知喎!大家每日出門都戴口罩,又唔做運動,但健康好重要,所以應該要keep番好。」Yoyo曾在社交網投訴被伊健取笑是「肥婆」,伊健卻詐傻說:「無呀,佢強壯啫,有分別嘅。我好坦白,肥就係肥,強壯都係好事,但強壯後唔再操就變肥,你明唔明?(Yoyo嬲豬?)慣㗎啦,我身邊有朋友都話有無搞錯,使唔使咁講嘢!」

一按睇片

採訪︰倪小珊

攝影︰林良明

美術︰梁政敏